Tvillingsjel Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Ciklide sier mye lurt. Du må fikse deg selv først. Endret 30. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nå var jeg ganske lei av den useriøse sexpraten til han som jeg har datet de siste tre månedene, så jeg har kuttet å møte han i det siste. Og så ble han litt surete i oppførselen. Da spurte jeg han om hva han savnet i livet... og da skrev han: ikke et familieliv ihvertfall, for det å fungere sammen med et menneske fungerer ikke for meg. Er sær og liker best å være alene. Hva med barna du fikk, og det livet du hadde før, sa jeg. Da sa han: jeg funket ikke i et familieliv, og var for det meste opptatt med mitt eller ute å reiste. Familieliv er ikke noe jeg har lyst på. Dette er gjerne et av svarene på at jeg har møtt feile typer menn på nettkanaler. Kanskje det er en del useriøse beilere der inne, som ser på den kanalen som et sted de kan få seg sex. Kanskje er de jeg har møtt ikke helt ute etter et forhold. De virker jo sære. Jeg må jo si at jeg er litt pop for de vil jo ha kontakt med meg hele tiden... altså mange av de. Men det virker ut som om de er redd å være for mye sammen med noen. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Virker som du møter på feil type menn. De er på en annen plass i livet og har andre ønsker enn det du har. Er bare å kutte ut han der og så får han heller komme tilbake om han kommer på andre tanker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hvis du sier til menn: "Jeg er ute etter et seriøst forhold, ikke bare sex", gir du dem også bruksanvisningen for hvordan du kan lures til sengs. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg skriver i profilen min : jeg er ute etter seriøst forhold, og ikke sex. Personene vet det, men de forvirret meg. Når de har fått sex så vil de ha den biten igjen men det virker ut som om det er kun den biten de ønsker. Og nå sa han som jeg datet siste tre måneder at grunn til at han ikke savnet tilbake til familielivet med eksen var at han er sær, rar og at han foretrekker å bo og være alene. Kun når behov melder seg så trenger han en fast dame til sex men ellers trenger han henne ikke. Dette beviser jo at siste daten viser til en forklaring på at han har de siste ganger løpt ut døren rett etter sex. Han sier jo at han er sær og rar , og trives ikke et familieliv i det hele tatt. De fleste av de jeg har møtt fra nettkanal er like i oppførsel, og de er alltid single. Kanskje en del menn ikke ønsker det livet jeg ønsker meg....... Jeg oppfører meg ikke sytete eller noe ovenfor de. De sier at de synes jeg er helt normal som person, og veldig søt og fin, og at de tipper at jeg kan velge og vrake som jeg vil. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 De fleste av de jeg har møtt fra nettkanal er like i oppførsel, og de er alltid single. ... Skjer det at du tenker gjennom hva du sier og skriver? 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja såklart. Jeg filosoferer bare på hvorfor dette skjer meg, og prøver å finne ut. Jeg prøver alltid å tro på at mennesker er ærlige fra starten av, gir dem en sjanse selv om ting minnes om forrige date osv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Ditt problem er at du har et sykelig bekreftelsesbehov. Du søker (bevisst eller ubevisst) opp menn som kan gi deg denne bekreftelsen gjennom sex, og uavhengig av hva du sier om at du ønsker et forhold så viser du gjennom adferd at det du egentlig vil er å få sex slik at du kan føle deg verdifull en stakket stund. På grunn av din totale mangel på selvinnsikt skjønner du ikke dette, og vender deg derfor til dette forumet hvor du kan få bekreftelse gjennom sympati og støtteerklæringer fra forumitter. Du misbruker både mennene du møter og oss her på forumet. Siden du har for vane å totalt ignorere alle innlegg som ikke er en sympatierklæring regner jeg med at dette innlegget får stå ubesvart, men hvis mange nok forklarer deg ståa kanskje det synker inn til slutt. Kutt ut sutringa, slutt å snylte på alle rundt deg, ta ansvar og kom deg i terapi. Anonymous poster hash: 84b72...058 5 Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg vil bare påpeke en ting: tiltrekning. Vi tiltrekker oss alle det vi tenker og føler, i den grad av hvor dominerende de er. Så det er virkelig ikke rart at du tiltrekker deg tullinger etter skrekken for å ikke være bra nok, eller at alle bare bruker deg. Det forpester sinnet ditt og skaper virkeligheten din. Bearbeid følelsene hos en psykolog, meld deg på mindfullness, vær blant folk hvor det er gjensidighet.. og for all del, kutt ut hele profilen og nettdatingen i mellomtiden. Fokuser på det du vil ha, fremfor hva du frykter. La hverdagen gå sin gang i harmoni med sinnet, så vil den rette dukke opp. Kanskje enklere sagt enn gjort, men sant Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er galt å legge skyld på meg for dette. Uansett hvor usikker en person blir og er ut ifra erfaringer så skal en ikke utnytte det. Hvis dere menn mener det er greit så synes jeg dere bør skamme dere. Jeg har vært uheldig i dateprosessen, møtt feile menn , dessverre. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er ingen her som har ment det. Derimot at du må ta tak i problemene dine for ditt eget beste. La dateprosessen vente, den mer passende mannen vil komme jo fortere du får orden på sakene. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Lurer på hvor heartlife har profil. Kunne tenke meg å lest gjennom den for å se hvordan hun fremsmtår der. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er galt å legge skyld på meg for dette. Uansett hvor usikker en person blir og er ut ifra erfaringer så skal en ikke utnytte det. Hvis dere menn mener det er greit så synes jeg dere bør skamme dere. Jeg har vært uheldig i dateprosessen, møtt feile menn , dessverre. Det er du som velger feil menn. Så lenge du nekter å innse det så vil du fortsette å møte feil menn. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg ser horete ut,tuller Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Lurer på hvor heartlife har profil. Kunne tenke meg å lest gjennom den for å se hvordan hun fremsmtår der. ikke prøv og lur deg til kontakt nå Men om hun så hadde fremstått som respektabel og det hele, så hjelper det kanskje ikke å ha profil på sextreff.no? Neida, men mange rovdyr som spesielt går etter uforpliktede treff på sånne datingsider Edit: leste senest i stad på forumet her om en som søkte etter sider for sextreff.. Selvfølgelig går mange på datingsider og manipulerer for å finne seg et kjøttstykke. Gjøres i virkeligheten og, men tas et steg opp på nettet Endret 4. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja, får inntrykk av at mange menn bruker seriøse datingssider for å bare få seg sex. Hva ville jeg gjort hvis jeg søkte sex , og var mann, gått på en sexkanal...? Nei! Ville valgt samme kanal jeg er på , for jeg hadde tenkt at der kunne jeg gjerne få en mer oppegående trygg person sexuellt. Det er faktisk dårlig gjort å tulle med sånnt, når de vet at kvinnen eller mannen har andre verdier og syn, og det blir uttrykkt i starten og i søken. Jeg vil jo tro at mennene jeg velger ut er seriøse og står for det de sier, men det gjør de ikke. Jeg har gitt nye personer sjansen selv om jeg burde mistro de etter tidligere erfaringer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 At folk (menn og kvinner) brukar Sukker, Match.com osv. til å få seg sex burde vel ikkje koma som noko overrasking? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hvorfor i all verden holder du fast ved datibgsidene når du bare treffer samme type menn om og om igjen? Hold deg unna menn til du får orden på tankene dine. Fokuser på unga dine. Husk du er forbilde for dem! Du hadde da ikke gidda vært sammen med en mann med nerveproblemer og dårlig selvtillit du heller? Klart de ikke tørr binde seg da. Ordne opp i livet ditt. Kom deg i terapi. SÅ kan du prøve med menn igjen. Da gjerne irl og ikke på nettsider hvor det er en kjentsak at mange bare vil ha seg... For meg er dette helt innlysende.. Kan du ikke prøve å lære litt av feilene dine her og utvikle deg litt? Du må ikke gjøre deg så avgengig av andre.. På tide å rette opp skøytene nå!! Og komme deg ut å møte folk å ikke bare sitte på pcn å trykke og fantasere om mennene du møter.. Endret 4. januar 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Takk for den "ciklide" Bedre at jentene "kjefter" på hverandre, enn at vi menn skal begynne å irritere oss høylydt, tror jeg Endret 4. januar 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Joa det var så lite. Nei dere blir jo bare stemplet som menn som bare vil humpe hvis dere sier noe i denne sammenhengen her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå