AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg opplever dette hele tiden..... Jeg søker etter en livsledsager i livet mitt. Dette forteller jeg tydelig til dem jeg møter. Jeg sier at jeg ikke ønsker å kun ha sex, for jeg forbinder dette med følelser. Mennene sier at de er enige , og tar seg tid til å gå turer med meg , gå ut å spise og slikt til å begynne med. Men så... når de får sex så kommer den useriøse siden frem. Da skriver de gjerne: Komme til deg å ha sex? hvor ble det av gåturene tenker jeg Det gidder de ikke mer. De kommer, har sex, og så fornærmer de meg med å løpe og hente jakken, og gå sin vei rett etter sexen De vil fortsatt ha sex, og de vil ikke at jeg skal møte andre, men.. de virker jo ikke seriøse ut. Dette har jeg opplevd gang på gang. Nå har jeg opplevd dette nok en gang med en ny date fra en nettkanal Jeg orker ikke å ha det sånn mer. Dette går utover selvtilliten. Derfor lurer jeg på: er det slik at dere menn bruker de damene som ikke er pene nok for dere til sex? eller har dette gjerne ikke noe med utseende mitt å gjøre? Jeg får komplekser... Itillegg får dette meg til å tenke at det er mulig derfor far til barna forlot meg til fordel for en annen dame, nettopp fordi jeg ikke er brukbar nok til et forhold.. negativ thinking, noen som kan oppløfte meg litt .... Anonymous poster hash: 7fff7...88f 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Når man blir interessert i noen og begynner å ha sex, så vil man gjerne ha det mye. Nekter de å finne på annet? Man holder jo gjerne på ekstra mye i starten av forhold. Ber de deg rett ut om å bli fast elskerinne for dem? 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Noen spør rett ut. Jeg har dumpet de fleste av de som jeg føler bare vil bruke meg for sex. Men jeg blir så trist når dette skjer hele tiden.... Jeg kjenner at jeg blir skikkelig nedbrutt, dårlig selvtillit, får mye angst av det jeg føler. Jeg får inntrykk av at de ikke vil finne på noe annet. Kanskje det er meg som er skeptisk.... De fleste datene jeg har hatt henger på meg i flere år etter at jeg har dumpet de. Men skjønner ikke oppførselen deres .... jeg får ihvertfall inntrykk at de kun ønsker sex, og thats it. Jeg har ikke vært så heldig i kjærligheten hittil. Jeg har hele tiden i hodet at faren til barna forlot meg til fordel for en annen dame, fordi at jeg ikke duger til forhold. Kan jo være meg som er negativ.... vet ikke... Prøver å komme på mer positive tanker om meg selv.... Endret 29. desember 2013 av heartlife Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du virker negativ og bør prøve å snu tankene dine. Venter du lenge før du ligger med dem? Hvordan er de i forkant? Virker de forelsket? Kan det ha noe med type mann du går for? Hvor møter du dem? Når de er etter deg lenge etterpå, så kan det jo virke som de er interessert? Har du brent deg så mye at du har fått litt forutintatte holdninger? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) negativ thinking, noen som kan oppløfte meg litt .... Anonymous poster hash: 7fff7...88f Hei, Heartlife - for nte gang spør du om de samme tingene ... Mange svar har du fått tidligere, og noen av dem synes jeg var direkte smarte og meget brukbare. Du snakker aldri om å forsøke noe på egen hånd, basert på de råd du får av oss, og vender bare tilbake og legger ansvaret på "oss ukjente" igjen .. Det er ikke noen måte jeg kan fjernløfte deg fra her jeg er - du må gjøre det selv! Ikke meningen å være slem, men synes det er litt kjedelig at du later til å ikke få med deg forslagene du får. Lykke til Endret 29. desember 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg vet... jeg er helt negativ.... og nå kjenner jeg at de negative tankene mine utløser angst. Jeg får ekstrem angst for at noe annet vondt skal skje... får helseangst, og ekstrem angst for å miste mine nærmeste. Tror dette utløses av den dårlige selvtilliten jeg føler.... vet ikke... Jeg prøver å håndtere angsten... Men så får jeg negative tanker hoppende på meg hele tiden, hjertebank, redsel.. osv. Veldig plagsomt. Jeg har ikke ventet så lenge før jeg ligger med de. Jeg burde ha ventet lenger... Men jeg opplever de som veldig interesserte i forkant. De virker forelsket ut i forkant, og underveis så virker mange kontrollerende og overvåkende ut... Men uansett så ser det ut til at de bare vil bruke meg... Mulig jeg som har fått det på hjernen.... Kanskje jeg stempler de for noe annet enn de er.... eller kan det være den type mann jeg møter.. Jeg møter de på nettet, med seriøse datingprofiler. De er der lenge etter at jeg har dumpet de. De maser og sier at de glemmer meg aldri. Men uansett så tror jeg dem ikke. Jeg brente meg fryktelig på det at far til barna mine sa og virket kjempeglad og forelsket ut i meg, for så å svinge helt om da han møtte en annen dame. Jeg har også brent meg på en annen situasjon med en annen mann. Han sa at jeg ikke var god nok til forhold, kun til sex. Og siden har jeg hatt alt dette på hjernen. Kanskje det er meg som er blitt negativ pga tidligere erfaringer.. Kanskje jeg tar til takke med feile typer menn, pga mine dårlige erfaringer. Tusen takk for at du engasjerte deg. Det roet meg litt ned i tankene. Det er ikke så lett å ha det sånn, men hjelper å prate om det, få det ut, da blir jeg mer positivt, og angsten blir mindre. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ikke hør på han mannen. Han sa det for å kontrollere deg og holded eg der han ville ha deg. Noe som kan hjelpe er å prate med psykolog. Mange kan ha nyfte av det og du kan få deg selv ut av det negative sporet du har havnet i. Man må ikke nødvendigvis vente lenge. Jeg og min ventet ikke lenge i det hele tatt, men han er seriøs angående meg. Vi følte vi hørte sammen, var forelsket og hadde bra kjemi, veeeeldig bra. Er noe som heter selvoppfyllende profeti. Så om du stadig tenker at menn kun vil ha deg for sex, så kanskje det skjer. Kanskje du ubevisst holder dem på avstand for å ikke bli såret igjen? Virker som du må lære å bli glad i deg selv og innse at du er unik og verdifull. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Takk, tvillingsjel. Det er sant. Det spiller ingen rolle når man har sex egentlig.... Om man venter lenge så kan personen være useriøs selvom,, og da blir det waste of time uansett..... Men jeg får prøve å finne positiv energi, tenke positivt, og tenke at det er ikke noe galt i meg selv. Jeg er veldig redd for å bli såret igjen... og kanskje det fører meg i negative retninger ja... jeg vet ikke 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Velg andre typer menn? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er lett at det blir slik. Har blitt brent før selv, de fleste av oss har vel blitt brent på en eller annen måte. Vi må prøve å bearbeide og gå videre, prøve å unngå sammen tabbene igjen. Er helt spesielt når man møter noen som føles rett, er magisk. Er alltid skummelt med følelser, man risikerer å bli såret. Du må like og respektere deg selv for at andre skal gjøre det og bare du selv kan løfte deg skikkelig. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 heartlife, du må begynne å innse snart at måten du håndterer dette på ikke fungerer. Hvorfor oppsøker du ikke den hjelpen som du trenger ? Enten må du akseptere at det fortsetter å være slik det er nå og ta konsekvensen av det eller så må du ta tak i det og gjøre noe med situasjonen. Er du så fornøyd med å være i en sutrende offer-rolle og komme med casene dine og sanke sympati/oppmerksomhet at du ikke vil ha de noe bedre ? Du misbruker folk som prøver å hjelpe deg. Før du kommer med de vanlige negative svarene som du pleier å gjøre til bl.a. Jason Something så ta dette til deg, bli skikkelig forbanna og innse dette og gjør noe med det. 3 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Slutt å sipp, du går jo tydelig etter "douchebag" gutta og innerst inne vil du ha han koselig snille og omtenksomme. Også klager du over at du aldri finner han. Sånne jenter som deg er patetisk. 9 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hva er det med jenter som til stadig møter gutter som bare vil ha sex? De fleste jentene jeg vet om, selv om de også møter dem, klarer fint å pukke ut de skikkelige å gå videre med livet.Hvorfor ender noen jenter opp med bare å tiltrekke seg tapere? Er det noe med disse jentene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Problemet kanskje snarare med deg, heartlife, enn alle mennene du plukkar ut. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jesus på hoppski, på'n igjen... Vel, jeg skal ikke påstå at jeg sitter på noe ny informasjon i alle fall, heartlife tror jeg har fått alle de råd som er mulig å gi via et tastatur.To holdepunkter jeg mener veldig mange burde implementere, som kan forenkle livet litt: Sex er ikke annet enn sex, noe to eller flere mennesker gjør sammen. Sex er kun der og da og betyr ikke mer enn det som skjer der og da. Knull og ta deg et eple, den kosmiske betydningen er ca. lik, slutt å sett fitta på pidestall, det kommer det ingenting godt ut av.Vi er alle separate individer. Mange finner seg til rette i forhold, men ingen TRENGER et forhold, i alle fall om du ikke er noe mangelfull fysisk eller psykisk. Det å faktisk ta seg tid til å "finne seg selv" er noe jeg tror mange burde gjøre før de erstatter seg selv med et forhold. Jo før man innser at et forhold er tyttebæra på tallerkenen og man selv er poteten, jo før kan man sette fokus der fokus bør være. "Elsk deg selv først..." og sånn crap stemmer faktisk. Deretter er du KANSKJE i stand til å opprettholde et sunt forhold.Vel vel, en kan ikke tvinge noen, men i alle fall OPPFORDRE til å tenke med hodet, ikke desperasjonen 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg lurer på om ikke ts kan bruke alle disse likedanne "offertrådene" sine som en indikasjon på hvorfor det bestandig skjærer seg mellom henne og diverse menn. Hvis man ser på tilbakemeldingene som kom først, i de første trådene, og sammenligner med senere tilbakemeldinger (noen fra de samme brukerne) - så endrer disse seg fra mest "omtanke og medfølelse", til "frustrasjon og irritasjon". Jeg tror det er en helt naturlig utvikling, fordi de fleste menn er ikke like opptatte av å gi masse medfølelse, hver eneste gang. Menn går lei av sutrekjerringer, som ikke vil lytte og endre seg selv, men hele tiden vender tilbake til sitt negative verdenssyn, og skal tvinge mannen til å se det fra hennes ståsted. Det er ikke snilt å forsøke å tvinge noen til det, fordi det setter den som vil hjelpe i den samme situasjonen som den som ber om hjelpen, og da blir det to som må ha hjelp, og energi og kjærlighet fordufter veldig kjapt i sånne forhold. Dette tror jeg at mange menn skjønner "instinktivt" - så når de møter en kvinne de liker, og så involverer seg i nærhet med henne, og etterpå opplever at den samme kvinne forsøker å fange dem i sitt "styring og kontroll drama", vil de så klart trekke seg ut av forholdet, for å unngå å bli en "tøffel" eller "terapeut" i samlivet med en slik kvinne. Mitt forsøk på å analysere og hjelpe .. Og, for all del, lykke til! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 For en gangs skyld sitter eg og håper kalkunkrøll skal poste i en tråd 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jesus på hoppski, på'n igjen... Vel, jeg skal ikke påstå at jeg sitter på noe ny informasjon i alle fall, heartlife tror jeg har fått alle de råd som er mulig å gi via et tastatur. To holdepunkter jeg mener veldig mange burde implementere, som kan forenkle livet litt: Sex er ikke annet enn sex, noe to eller flere mennesker gjør sammen. Sex er kun der og da og betyr ikke mer enn det som skjer der og da. Knull og ta deg et eple, den kosmiske betydningen er ca. lik, slutt å sett fitta på pidestall, det kommer det ingenting godt ut av. Vi er alle separate individer. Mange finner seg til rette i forhold, men ingen TRENGER et forhold, i alle fall om du ikke er noe mangelfull fysisk eller psykisk. Det å faktisk ta seg tid til å "finne seg selv" er noe jeg tror mange burde gjøre før de erstatter seg selv med et forhold. Jo før man innser at et forhold er tyttebæra på tallerkenen og man selv er poteten, jo før kan man sette fokus der fokus bør være. "Elsk deg selv først..." og sånn crap stemmer faktisk. Deretter er du KANSKJE i stand til å opprettholde et sunt forhold. Vel vel, en kan ikke tvinge noen, men i alle fall OPPFORDRE til å tenke med hodet, ikke desperasjonen Det er veldig viktig å ha ting på stell selv først slik at forholdet ikke er basert på desperasjon. Slike forhold holder seg aldri og om de varer så er det ofte en destruktiv spiral. Man klarer heller ikke å holde på gode kandidater som ønsker er seriøst og langvarig forhold. Man kommer ingen vei før man innser dette og går i terapi. Jo lengre tid det tar før man innser dette og gjøre noe med det jo mer tid kaster man i praksis bort. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-124997 Skrevet 29. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nå skal jeg være brutalt ærlig med deg her. Men jeg er ikke kjent for å være den mest følsomme forumbrukeren her inne så det får bare være. Synes du skal legge menn på hylla for en stund, prøve å klare deg litt alene og bygge opp selvtillitten din igjen. Kjøp deg en god vibrator og hold deg unna alt som heter datingsider, datingapper eller One Night Stands på byen.Du kan ikke lete etter fyr som skal fikse deg, du må fikse deg sjøl først. Det er ingen menn som vil ha ett offer av en nedbrutt kvinne som har blitt brent gang på gang og bare er redd for at du skal stikke fra henne igjen.Kanskje hadde det gjort seg om du hadde fått kjørt deg noen runder i terapi og lært deg å ta vare på deg selv.Først når du er fornøyd med deg selv, er lykkelig også med å være alene og har selvtillit og tørr stole på menn, først da vil de søke etter å holde fast ved deg.Den typen menn du ønsker deg vil ha en kvinne de kan være sammen med resten av livet. Ikke være hjelpepleier for resten av livet. Mannfolk er ikke løsningen på problemene du har. De er årsaken. Og det er du som må fikse problemene. Andre menn skal ikke rydde opp i rotet de som har vært der før dem har stelt i stand, og de som stelte dem i stand kommer iallefall ikke til å rydde opp. Dette må du ro deg ut av på egenhånd. Endret 29. desember 2013 av medlem-124997 11 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det er veldig viktig å ha ting på stell selv først slik at forholdet ikke er basert på desperasjon. Jess. Først når du er fornøyd med deg selv, er lykkelig også med å være alene og har selvtillit og tørr stole på menn, først da vil de søke etter å holde fast ved deg. Den typen menn du ønsker deg vil ha en kvinne de kan være sammen med resten av livet. Ikke være hjelpepleier for resten av livet. Andre menn skal ikke rydde opp i rotet de som har vært der før dem har stelt i stand, og de som stelte dem i stand kommer iallefall ikke til å rydde opp. Dette må du ro deg ut av på egenhånd. AMEN!! Les disse kloke ord om og om igjen til du kan dem utenat. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå