AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei. Har du betalt 1000 kr for et privat show på Dreams strippeklubb? Likte du det, og hva skjedde? MVH nysgjerrig. Anonymous poster hash: c71aa...1d1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har aldri vært på Dreams (vet ikke hvor det er), men var på en annen strippeklubb en gang i min ungdom. Jeg og noen kamerater hadde fått oss et par for mange drinker og spleisa på et privat show, og det er vel det som på engelsk kalles lapdance. Det går i utgangspunktet ut på at damen du velger kler seg naken og står og vrikker på seg rett foran deg, men vi fikk beskjed før showet om at noen form for berøring eller "ekkel" oppførsel ikke var lov. Mener å huske at hun strøk oss gjennom håret eller noe sånt, men that's it. Med andre ord, omtrent hva jeg forventet. Dama var pen og sexy hun, men noen "højdare" var det ikke, verken på den ene eller andre måten (om du forstår hva jeg mener ). Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Når det gjelder mannlig stripping så virker det som det er mye jokking. Akkurat det synes jeg virker kleint. Vet dessverre ikke noe om det du spør om, kanskje noen andre kan svare. Hørtes dyrt ut for noen minutter med stripping eller gnukking, så får håpe det er verdt det da Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 1000 kroner? banalt dyrt.. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Ja, det har jeg gjort. Det var et spur of the moment som et resultat av litt for mye drikke og god stemning blandt oss gutta. Som nevnt over fikk også jeg beskjed om at berøring eller annen upassende oppførsel var forbudt, så da var det henda synlig ned på sofaen! Det er kamera oppe i taket, så de i baren ser om du blir fysisk. Dama lurte så på hva jeg like av musikk, siden det jo gjerne er musikk på i bakgrunnen, men siden de bare hadde noe ræl lot jeg henne bestemme. Hun begynte så sin dans idet musikken kom på. Det var alt fra å presse brystene opp mot ansiktet mitt til å gni seg mot lårene og skrittet mitt. Mens denne dansen pågikk begynte også klærne å falle. Hun var ekstremt lettkledd til å begynne med, og mot slutten sto hun der bare i trusa. Plutselig var alt over. Tror det tok en plass mellom to og fire minutter (litt vanskelig å beregne tid når alkohol er inntatt og ei halvnaken dame står foran deg). Likte jeg det? Tja, fikk kryssa det av bøttelista. Dama var ganske pen å se på, men ei total bitch ellers. Synd å si det. Vil jeg gjøre det igjen? Nei, ikke på Dreams for den prisen. Endret 30. desember 2013 av sebbur Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hva er poenget med stripping og privat show? Det er jo som å gå i godtebutikken uten penger.... Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hva er poenget med stripping og privat show? Det er jo som å gå i godtebutikken uten penger.... Er vel mer som å betale for å få komme inn i godteributikken, men du får ikke røre eller kjøpe noe 2 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Likte jeg det? Tja, fikk kryssa det av bøttelista. Ja, det er jo stort sett noe mange gjør nettopp bare for å ha gjort det. Om man gjør det om og om igjen, så er det egentlig litt trist (eller så har man alt for mye penger). Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Bugsy bronws i Aberdeen som gjerne er den strippeklubben alle sjøfolk har vært på koster det ikke skjorta og du får ei vagina tredd nedover nasetippen. 1000 spenn for det dem ellers går kleddider? neineinei.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg var i Ischgl på en eller annen klubb der, litt påvirket av litt for mange jägerbombs og en av de andre i gjengen som sa det var verdt det så heiv man seg på en privat en.. Der var det bare å kna på pupper, ho dytta trynet mitt mellom dem, stod der kliss naken å smøg seg opp og ned på meg.. Annet enn det kan jeg bare si.. Blueballs.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg