CasaNuovo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg prøver å finne tranebær for å lage tranebærsaus til nyttårskalkunen, siden kona på død og liv må ha dette. Å finne ferske forstår jeg kan være vanskelig, men jeg hadde imidlertid antatt at det ikke var så vanskelig å få tak i frosne. Jeg har sjekket Meny på CC Vest og ICA på Vinderen som har et halvveis godt sortiment, men de har kun hatt tørkede tranebær. Er dette noe som man kan få kjøpt på Ultra, evt Jacobs på Holtet eller andre steder i Oslo? Lenke til kommentar
tole Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du kan jo kjøpe tørkede tranebær og evt. tranebærjuice. Det burde vel gjøre susen. Smaken på tranebær er såpass spesiell at jeg tror dette vil holde hvis du blander det i en blender. Tørkede tranebær er vel ganske lett å få tak i. Mener jeg har sett det på både ICA, Europris og helsekost. Tranebærjuice har jeg sett på Europris, både med og uten kunstig søtning. Når jeg tenker meg godt om mener jeg å ha sett frosne tranebær på Bunnpris. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg jobber på en mellomstor Kiwi-butikk (ikke i Oslo-området) og vi har ferske tranebær. Disse er levert av Bama og da regner jeg med at andre butikker i Norgesgruppen (se nederst her for hvilke butikker som er med) også kan få inn dette. Alle butikker har et nummer du kan ringe dem på. Ta deg noen telefoner rundt, så slipper du å kjøre sightseeing halve Oslo for ingenting! Lenke til kommentar
CasaNuovo Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Takk for gode innspill - the chase is on Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kjøpte en pose ferske på Meny for noen dager siden. Skulle tro det er vanlig for dem å ta inn samtidig som kalkun og stuffingmix er i vinden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå