Torhild Jansen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Et våkent blikk. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Torhild. FLOTT portrett av grønnfink , - jeg "jakter" på den, jeg også, men har ennå ikke kommet på "skuddhold" ! Vennlig hilsen Albert. 2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Torhild. FLOTT portrett av grønnfink , - jeg "jakter" på den, jeg også, men har ennå ikke kommet på "skuddhold" ! Vennlig hilsen Albert. Takk for kommentaren - den har vært daglig gjest hos meg nå i helgen, sammen med stillitsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Flott komponert om noe hardt croppet som nok har rappa litt av skarpheten. Det er fort gjort å gå I den croppingsfella for det er vanskelig å finne akkurat grensa man må holde seg innenfor. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har bomma der. Men der er ofte bedre å få litt mindre fugl og beholde den gode skarpheten. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Flott komponert om noe hardt croppet som nok har rappa litt av skarpheten. Det er fort gjort å gå I den croppingsfella for det er vanskelig å finne akkurat grensa man må holde seg innenfor. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har bomma der. Men der er ofte bedre å få litt mindre fugl og beholde den gode skarpheten. Roar Må nok si meg enig med deg (igjen) Det ble for lang avstand og mye cropping. Takk for en nyttig kommentar Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg