OleBang Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nyttårsquiz klarer dere å løse noen av disse? 1) Den som ikke har nok av meg forsøker å vinne meg. Den som har nok av meg forsøker å gjøre meg kortere. Hvem er jeg? 2) Jeg har to ben, men kan ikke gå. Jeg har to ører men kan ikke høre. Hvem er jeg. 3) Jeg er et hvitt teppe som kan endre meg til blått. Hvem er jeg? 4) Når er en gås en gås og en and en and 5) Hvor langt inn i skogen kan en bjørn springe? 6) Mye blir svakere etter hvert som tiden går, men hva blir sterkere? 7) Vi er to søstre står ved siden av hverandre, vi ser oss om hele dagen, men ser ikke hverandre. Hvem er vi? Endret 29. desember 2013 av OleBang 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 2: tekanne eller noe i den dur Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nyttårsquiz klarer dere å løse noen av disse? 1) Den som ikke har nok av meg forsøker å vinne meg. Den som har nok av meg forsøker å gjøre meg kortere. Hvem er jeg? - Tiden 2) Jeg har to ben, men kan ikke gå. Jeg har to ører men kan ikke høre. Hvem er jeg. - Saks 5) Hvor langt inn i skogen kan en bjørn springe? - Til midten, deretter går det ut igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå