Dubious Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Xbox ser ut som noe fra 80-tallet PS4 er grei nok, men de kunne spart seg for den glossy delen og laget hele boksen i matt svart Jeg venter nok på PS4 matt svart og kommer den aldri så sparer jeg penger på noe jeg sjelden bruker Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Xbox ser ut som noe fra 80-tallet PS4 er grei nok, men de kunne spart seg for den glossy delen og laget hele boksen i matt svart Jeg venter nok på PS4 matt svart og kommer den aldri så sparer jeg penger på noe jeg sjelden bruker Hvilken rolle spiller det? Den skal stå i ro i en tv benk. Hadde det vært snakk om en mobil eller Nettbrett som skal røres masse så hadde jeg skjønt det :-P Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvilken rolle spiller det? Den skal stå i ro i en tv benk. Hadde det vært snakk om en mobil eller Nettbrett som skal røres masse så hadde jeg skjønt det :-P Prinsipp Hvorfor lage halve maskinen i glossy om den bare skal stå under benken som du sier? .. PS4 er laget for å stå framme og da er helt matt svart mye finere enn 50/50 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Prinsipp Hvorfor lage halve maskinen i glossy om den bare skal stå under benken som du sier? .. PS4 er laget for å stå framme og da er helt matt svart mye finere enn 50/50 Design er og forblir en smakssak :-P personlig har jeg ikke tenkt over designet på maskina annet enn selve størrelsen. Har vært mer opptatt av Dualshock 4 designet. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 kanskje verdt å nevne at mario kart kommer snar? Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kan ikke si jeg er imponert over noen av konsollene enda mtp hvilke spill som er tilgjengelig per dags dato. Nintendo går for det meste igjen på gamle IPer som Zelda, Mario, osv. Helt ærlig vil jeg si at jeg er drittlei alt som har med disse navnene å gjøre. Xbox One har Dead Rising 3 (grått, dystert og en anelse dummet ned i forhold til forgjengerne). Ryse (er bare CoD/Battlefield/Modern Shooters satt i Romertiden i med lineære brett og kjedelig/repetativt gameplay) Bilspill har jeg null interesse for. Halo 5, Titanfall og Fable Legends bringer lite (eller intet) nytt. I'll pass! PS4 har Knack (ikke for meg), Killzone Shadow Fall (prøvd det, gikk lei etter en time). Infamous er et kanskje, men ikke verdt et kjøp av en ny konsoll så tidlig. Order 1886 virker interessant, men igjen så er det ikke nok for noe kjøp av ny konsoll. Spill som jeg gleder meg til er verken ekslusive til neste Xbox One, PS4 eller WiiU, de kommer likedan til 360en. Dark Souls II (Kjøpt) Dragon Age: Inquisition Watchdogs. Bortsett fra det er det ingen spill som hverken frister eller gir meg noen god grunn for å bruke noen tusen kroner på ny konsoll. Holder meg til PC og 360 enn så lenge. Ny konsoll nå? Nei takk, jeg venter heller et år eller to og ser hva slags titler en kan finne. Ikke ute etter å starte flamewar eller trolling, det er bare min mening og jeg har all respekt for andre som mener noe annet =) RB 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Satser på at Wii U ikke er altfor dyrt når Smash 4 kommer ut. Har klart meg mer enn bra nok med kun PC og 3DS så langt, i denne generasjon. 1 Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kjøpte Xbox One og er storfornøyd, smooth ass grensesnitt og flere gode spill. tenker dog jeg plukker opp en PS4 senere også når den blir billigere = Kose seg med flere xclusive titler istedenfor å drive med patetisk konsollkjekling. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kanskje greit å nevne at Wii U per idga har 80 spill ute. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 PC for meg, kommer ikke noen ny konsoll innen for mine vegger så lenge jeg ikke får den gratis. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Koser meg med både PC og konsoll jeg. Ingen av de nyeste konsollene enda da. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Grei oppsummering. Selv går jeg "naturligvis" for PS4, gleder meg til den kommer i salg igjen. Hvorfor er det "naturligvis" Ps4? De koster det samme, xbox har bedre exclusives og software, du får med kinect, bedre kontroller (dette varierer fra person til person), bedre headsett, begge må betale for internett. Så, ja. Ps4 har litt bedre ram, men jeg synes at Xbox One er "naturligvis" et bedre kjøp. PS4 er billigere, og har mye bedre exclusives - Barre se på sist gen og liste over spill som kommer. Tjenesten du betaler for på PSN er mye bedre enn xbox. Varier om du får 1-5 spill hver mnd etter hva annet du har. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Nintendo har 22% sjanse for å gå konk. Microsoft som har råd til å kjøpe seg flere av verdens land har 1% sjanse for å gå konk. Ser måten de regner det ut på, og forstår hvorfor de gjør det, og hvordan de kommer til de tallene, men det er fremdeles tull som forbruker å gå etter noen slike tall, da det er ikke er det de er for i det hele tatt. Bare 22 % ja! Sony har 50 % sjanse for å gå konk, enten gjør de det eller så gjør de det ikke 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har alle tre, og er storfornøyd. Gleder meg til de ulike eksklusive spillene som kommer, men jeg foretrekker multiplayer via live. 1 Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Enkelt valg.. Xbox one, beste spill , best grafikk, Dx12, alt i ein har hatt den i snart 4 månda.. Fantastisk Lenke til kommentar
chilinutt Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Det eneste jeg bryr meg om i valget av konsoll er hvilke spill som kan dukke opp. Hvis ps4 har bedre spill på lur enn xb1 blir det ps4. Har ikke sjekket hvorvidt MGS5 og FFXV dukker opp på xb1 men vet de kommer til ps4. I tillegg har jeg veldig sansen for kontrolleren til Sony, og god erfaring med ps3. Vet også at xb ikke har hatt noen bra eksklusive titler, så derfor glir jeg mer mot ps4. MGS 5 og FFXV kommer til Xbox One.Disse er store exclusives til konsollene: Xbox One: Dead Rising 3, Ryse, Forza 5, Sunset overdrive, Quantum Break, Halo 5, Titanfall og Fable legends PS4: Knack, Killzone 4/SF, Order 1886, Driveclub, Infamous SS og Uncharted 4. Xbone: DR3 og Ryse har jeg spilt litt og jeg ble ikke veldig imponert, pluss at jeg ikke liker Dead Rising i utgangspunktet. Forza-, Halo- og Fableseriene faller ikke i smak(med unntak av multiplayer på Halo), Titanfall kan kjøpes på pc og da sitter vi igjen med to spill. Quantum Break har jeg fulgt ganske mye med på siden teaseren og et spill jeg gleder meg til. Sunset Overdrive ser også spennende ut uten å egentlig ikke vite så mye om det. PS4: Uncharted og Killzone er to serier jeg ikke er fan av i det hele tatt, men jeg syns det nye Killzone virket bedre når jeg testet det i høst. Knack og Driveclub likte jeg veldig godt når jeg testet det. Knack har jeg ikke surret meg til å kjøpe ennå, men det skal i samlingen, og Driveclub får jeg som PSPlusmedlem. Order 1886 er et spill jeg ser ekstremt mye fram til og kan ikke vente til det kommer ut. Også var det Infamous..... for et spill, vakkert, kult, morsomt og bare fett som faen. Det er en serie jeg forguder og jeg sier takk til Sucker Punch Productions for et fantastisk spill, igjen. Det er heller ikke bare spillene som har noe å si. For meg ligger det mye på kontrollen til Playstation, som jeg har likt siden PS1. Jeg var veldig skeptisk når de skulle bytte utformingen av kontrollen til PS4, men den overrakset meg og jeg syns faktisk det var en liten forbedring. Xboxkontrollen har jeg aldri likt og jeg ble heller ikke imponert av den siste, men dette er jo bare min personlige mening om det. Jeg sier ikke at man skal like PS kontrolleren over Xboxkontrolleren fordi jeg gjør det. Jeg syns også at menyene til Playstation er mere ryddige, uansett om jeg syns PS3menyene var mer ryddige enn PS4 sine. Jeg kan ikke fordra 360menyene, de syns jeg er rotete og veldig lite oversiktlige. Xbone sine menyer kan jeg ikke kommentere siden jeg så vidt har sett de. Som dere sikkert nå forstår så har jeg en PS4 og jeg velger den framfor Xbone. Når det er sagt så kommer jeg til å kjøpe en Xbone også etterhvert, for spill som Quantum Break og Sunset Overdrive. PS: har også WiiU, som jeg syns er en fantastisk maskin, men skulle ønske de fikk lagt ut flere klassikere på Virtual Console. Da hadde den vært perfekt. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor er det "naturligvis" Ps4? De koster det samme, xbox har bedre exclusives og software, du får med kinect, bedre kontroller (dette varierer fra person til person), bedre headsett, begge må betale for internett. Så, ja. Ps4 har litt bedre ram, men jeg synes at Xbox One er "naturligvis" et bedre kjøp. Jeg skriver "naturligvis" fordi det er FOR MEG naturlig å fortsette med Sony, fordi de - etter MIN ERFARING - er et sikrere kjøp enn en "rød ring av død". Jeg har eid både Xbox og 360, men begge har tatt kvelden. Samtidig har både PS1, 2 og 3 levd fint, uten noen problemer, neppe tilfeldig. Sony er kvalitet, MS har for mange nødløsninger. Jeg skriver ikke "naturligvis" fordi det er en selvfølge for samtlige, men fordi det er MITT valg. Min boikott av USA har også en rolle med i dette, men det er fortsatt min mening og mitt valg. Hva du mener og tror om konsollene, lest ut fra spesifikasjoner, er opp til deg, naturligvis. Historien viser, sett fra mitt synspunkt, at Sony er et tryggere valg. Ha et spillerikt godt nytt år Lol, litt CAPS LOCK klikk og det beste argumentet ditt var MITT! Det er greit å ha egene meninger, men blir mer lætis når du prøver å begrunne dem. Boikott av USA? virkelig, 40% av Sony er amerikansk eid, så da bør du fjerne deler av konsollen din. RRD var bare et problem med de tidligste Xbox 360 konsollene og har ingenting med XOne å gjøre. Derimot har PS4 flere dårlige rykter rundt seg nå som blue line of death og at Sony sliter veldig økonomisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå