Ovidia2 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Living in the dream Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Ovidia2. Spennende kulisser, og en flott modell i en eksotisk kreasjon. . (Indisk / pakistansk ?). Lyssettingen er fin, og skaper ingen "harde" skygger. Dybdevirkningen i bildet gjør seg meget godt, og havet (?) i bakgrunnen kan symbolisere at "Living the dream" innbefatter en (lang) reise ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Ovidia2. Spennende kulisser, og en flott modell i en eksotisk kreasjon. . (Indisk / pakistansk ?). Lyssettingen er fin, og skaper ingen "harde" skygger. Dybdevirkningen i bildet gjør seg meget godt, og havet (?) i bakgrunnen kan symbolisere at "Living the dream" innbefatter en (lang) reise ! Vennlig hilsen Albert. Takk for fin og utdypende tilbakemelding som vanlig fra deg du er utrolig tålmodig på å skrive det setter jeg stor pris på. Dette bildet laget jeg i natt da jeg ikke fikk sove.,... Ha en fin dag! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei Tove! Helt enig med Albert. Dybdevirkningen er så fin og munner ut i et "endeløst" hav. Dette kunne vi ha laget mye flott prosa av... Enig med deg om B&W og syns det gjorde seg godt på dette bildet, men ofte er det begge deler ja takk. Ett og samme bilde gir to forskjellige uttrykk. Ellers måtte jeg smile av kommentar din. Jeg satt i godstolen på stua når du la ut dette med samme årsak som deg... 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Hei Tove! Helt enig med Albert. Dybdevirkningen er så fin og munner ut i et "endeløst" hav. Dette kunne vi ha laget mye flott prosa av... Enig med deg om B&W og syns det gjorde seg godt på dette bildet, men ofte er det begge deler ja takk. Ett og samme bilde gir to forskjellige uttrykk. Ellers måtte jeg smile av kommentar din. Jeg satt i godstolen på stua når du la ut dette med samme årsak som deg... Tusen takk Olav for fine ord..ja ble litt nattarbeide i natt på meg.. kreativiteten kommer på kvelden virker det som.. Håper du fikk sove godt... jeg våknet 11... Ha en flott dag Olav! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Veldig flott utført ellers så må jeg si meg enig i det Albert sier denne gangen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg