Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deres oppfatning av dagens "typer"

Anbefalte innlegg

Vel slik jeg ser det er jeg igrunn ute etter og finne den ene bra dama, som både ser bra ut og har vett i skallen. "Problemet" her er at gjennomsnittsdama liker en kar som tar litt vare på seg selv i alt fra trening til bekledning osv. Så da er det bare for oss menn som vil leite til vi finner frøken perfekt og godta dette og følge presset.

Damer kler seg opp i hue og ræva fordi de vil se pene ut for andre damer, dere har selv skapt presset.

Nå må vi menn følge etter, også ved å kle oss opp for damer.

Jeg går ikke under det ts beskriver, men jeg liker og kle meg fint trene og føle at jeg ser bra ut. Forøvrig jakter jeg på damer som er gode for øyet, da det er første kriterie for at jeg skal klare og ha ett forhold med henne. Shallow is it may seem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enn gutt/mann på snart 19. Selv føler jeg et nokså stort press på å ha en "fet" stil, sixpack osv. Er vell bare sånn samfunnet har blitt nå til dags. Er ikke bare jentene som skal være fit, store pupper osv lengre. Like stort press på gutter/menn også I mine øyne.

Endret av Chillin123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er nok i undertall der, ciklide. Og jeg forstår ikke helt, du mener det er deilig med en som er fit, slank og i form? Men du vil ikke ha sixpack eller brystmuskler? Hvis du er fit, slank og i form har du sixpack, V'en og brystmusklene. Det blir som å si at jeg ønsker meg ei jente som trener mye og er slank, men som har mye fett. Greit nok, hvis man skal ha sixpack må man jobbe litt med fettprosenten, men uansett.

Jeg ser ikke problemet med at gutter har kroppspress og egentlig. Hvis vi vil ha jenter som ser bra ut, er det rett og rimelig at vi også jobber for å se bra ut. Og uansett om utseende på kroppen din er viktig eller ikke, er det bare sunt uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...