SKAÐI Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vel slik jeg ser det er jeg igrunn ute etter og finne den ene bra dama, som både ser bra ut og har vett i skallen. "Problemet" her er at gjennomsnittsdama liker en kar som tar litt vare på seg selv i alt fra trening til bekledning osv. Så da er det bare for oss menn som vil leite til vi finner frøken perfekt og godta dette og følge presset. Damer kler seg opp i hue og ræva fordi de vil se pene ut for andre damer, dere har selv skapt presset. Nå må vi menn følge etter, også ved å kle oss opp for damer. Jeg går ikke under det ts beskriver, men jeg liker og kle meg fint trene og føle at jeg ser bra ut. Forøvrig jakter jeg på damer som er gode for øyet, da det er første kriterie for at jeg skal klare og ha ett forhold med henne. Shallow is it may seem. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Her har du ekstremvarianten; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Jeg-vet-at-jeg-er-et-taleror-for-mange-kvinner-7425589.html 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Det var kanskje litt off-topic? Tråden var ment for å være morsom og skrevet i fylla, men diskusjoner er bra da. Jeg mener ikke at alle gutter er slik eller at det finnes mange slike. Mistenker at det finnes noen da... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja, heldigvis er det ikke så mange av dem. Kan godt slette linken hvis du vil det. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hæh jeg må begynne å lage tråder her inne i fylla jeg også. Da får dere underholdning folkens! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Ja, heldigvis er det ikke så mange av dem.Kan godt slette linken hvis du vil det.Neida, går bra for min del. Var interessant nok den Jeg tror jeg skal satse på å ikke lage så mange poster i fylla. Er åpen nok i edru tilstand Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Er enn gutt/mann på snart 19. Selv føler jeg et nokså stort press på å ha en "fet" stil, sixpack osv. Er vell bare sånn samfunnet har blitt nå til dags. Er ikke bare jentene som skal være fit, store pupper osv lengre. Like stort press på gutter/menn også I mine øyne. Endret 9. januar 2014 av Chillin123 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Gutten min. Drit i sixpacken. Misforstå meg rett, det er utrolig deilig med en fyr som er slank, fit og i form. Men dropp sixpacken, V'en og brystmusklene. Det er bare godt med en litt myk mage å hvile hodet på 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Du er nok i undertall der, ciklide. Og jeg forstår ikke helt, du mener det er deilig med en som er fit, slank og i form? Men du vil ikke ha sixpack eller brystmuskler? Hvis du er fit, slank og i form har du sixpack, V'en og brystmusklene. Det blir som å si at jeg ønsker meg ei jente som trener mye og er slank, men som har mye fett. Greit nok, hvis man skal ha sixpack må man jobbe litt med fettprosenten, men uansett. Jeg ser ikke problemet med at gutter har kroppspress og egentlig. Hvis vi vil ha jenter som ser bra ut, er det rett og rimelig at vi også jobber for å se bra ut. Og uansett om utseende på kroppen din er viktig eller ikke, er det bare sunt uansett. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Nei, for det finnes en mellomting:) slank men uten tydelig definerte muskler . Med i form mener jeg at man har litt kondis. Ikke får blodsmak i munnen av å løpe opp trappa. Edit; kall det stadiet FØR musklene virkelig begynner å vokse. Endret 10. januar 2014 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Så du mener sixpack og veltrent kropp ikke teller så mye så lenge men ikke er tykk eller syltynn? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Så du mener sixpack og veltrent kropp ikke teller så mye så lenge men ikke er tykk eller syltynn? Ja. Men så fines de som vil ha partneren syltynn eller tjukk også. Dem om det. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Enig med ciklide. Sixpack er virkelig ikke noe jeg trakter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå