Andeith Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Tja dere kan vel ikke seriøst mene at jeg skal si om vi kan ha mer en sex etter første møtet? Man må jo bli kjent ordentlig før man kan svare på slike spm. Herregud så trangsynt. Hvis jeg da finner ut at vi ikke kan ha noe forhold etter noen uker så er ikke dette sleipt, det var du som valgte å spre beina av egen fri vilje. Meeen, kanskje det er nettopp slike holdninger som gjør at flere kompiser er sammen med nye jenter hele tiden. Det legges tydeligvis ikke så mye i å være i forhold fra en bitch sitt synspunkt. Eller de må finne nye damer ettersom ingen liker å bli kalt en bitch. Du kommer med en konklusjon basert på ingenting. Det er heller ingen som har sagt at man må si i om det skal bli noe mer, men er man kun interessert i å ha sex, ikke lat som man er interessert i noe mer. Finner man ut underveis at man ikke vil være med jenta, ikke forsette å late som for å ha sex. Det er det som er skrevet på tråden. Det gjør ikke en jente til en bitch å ville blir behandlet med respekt. Endret 30. desember 2013 av Andeith 2 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det handler heller ikke om å gi falske forhåpninger, men det handler om at man gjerne trenger tid til å bli kjent med en person, for å i det hele tatt vurdere et forhold, og sex er da ofte en del av det å bli kjent. Jeg er enig i at man trenger å møtes flere ganger for å bli kjent. Og for å i det hele tatt vurdere et forhold. Men sex for å bli kjent? Vel. Det er ikke rart at det er noen som ender opp med å måtte ha sex med gud og hvermann, hvis sex skal inngå som en måte å bli kjent på. For meg så er sex noe man gjør med den man er sammen med. Har man sex bare for å bli kjent, ender man fort opp med klistralappen "løs". 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Vel, i mine øyne er god sex en fundamental del av et forhold. Så det å gå inn i et seriøst forhold uten å ha hatt sex først er i mine øyne uaktelt. Fryktelig mange er kjedelig i senga, lite gode, og mange har forskjellige meninger om hvor mye sex man burde ha. Kunne du virkelig ha vært sammen med noen som synes samleie en gang i uken er mer enn nok, mens du helst vil ha det hver dag? Hvis man får klistrelappen "løs" av å ha hatt sex med folk man ikke er i et forhold med - ja, da er jeg gjerne løs, og jeg ser helst at fremtidige kjærester også er det. Endret 30. desember 2013 av Coffee Break Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 A hoe gon be a hoe. Det stilles krav til menns ærlighet men ikke til kvinners dømmekraft? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Vel, i mine øyne er god sex en fundamental del av et forhold. Så det å gå inn i et seriøst forhold uten å ha hatt sex først er i mine øyne uaktelt. Fryktelig mange er kjedelig i senga, lite gode, og mange har forskjellige meninger om hvor mye sex man burde ha. Kunne du virkelig ha vært sammen med noen som synes samleie en gang i uken er mer enn nok, mens du helst vil ha det hver dag? Hvis man får klistrelappen "løs" av å ha hatt sex med folk man ikke er i et forhold med - ja, da er jeg gjerne løs, og jeg ser helst at fremtidige kjærester også er det. Min erfaring har lært meg at en kvinne og en mann, bør bo og leve sammen uten sex, i min. 3 mnd. Uten "sexdistraksjonene" blir mannen og kvinnen veldig tydelige for hverandre, og når de har blitt virkelig kjent med hverandres forskjellighet og har sett at den er overkommelig, kan de si; jeg elsker deg av hele min hjerne .. Det er langt mer fornuftig, enn å basere seg på denne tåpelige romantikken, eller den enda verre varianten; tenke med penis Lykke til, uansett Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Oi, her ble det mye å svare på. Håper jeg huser alt Hvordan vil du definere "ordentlige"? Og i hvilken form skal den ærligheten uttrykkes? Mener du at han skal nevne på første møte at han kun er her for å ha sex med deg? Ordentlige i den forstand at man ikke lyver. Så finnes det de som ikke vil ha forhold, som forsetter å late som de vil ha forhold bare for å ha sex, der har du sleipe menn. Altså slike. Men det er vel også sant da . Eller, jeg kan jo sånn sett kun snakke om meg selv og det jeg har opplevd, og jeg tror faktisk det "meste" menn gjør er for å få seg dame. Og om man tenker over det, så er det ikke så unaturlig heller, for reprodusering er nok et kraftig instinkt. Mener ikke at sex ikke er viktig, men når det kun er det de er ute etter er det dårlig gjort å late som man vil noe mer. Det var også noen som skrev om at sex er en viktig del for å bli kjent (mistet sitatet), og at man gjere har det før man vet om det vil bli noe forhold ut av det. Jeg har etter hvert også blitt enig i dette, og synes det er viktig med bra sexkjemi. Likevel vet man ganske fort om dette er en person man vil bli bedre kjent med for å mulig kunne ha et forhold med eller ikke. Men de jeg har vært interessert i har aldri hatt noe annet mål en å få seg en fuckfriend. Det er merkelig hvordan noen kvinner finner så totalt forskjellige menn. Har flere venninner som sliter med å få seg fuckbuddies fordi alle gutta vil ha et forhold, og får følelser med engang. Og så har du sånne som Lykke-lita som kun finner seg gutter som kun vil ha sex. Merkelig fenomen. Ja, det er et merkelig fenomen, jeg hater det Hvordan går du vanligvis kledd? Jeg går helt normalt, ordentlig kledd, i klær som passer til ei lita og tynn jente Ingen dyp utrigning eller noe slikt (ikke at jeg har noe særlig av pupper å vise til). Kan lett innrømme at jeg liker å kle meg i stamme bukser slik at jeg får vist frem rumpa mi, men det skulle vel ikke ha så stor innvirkning Eller bør jeg kanskje begynne å dekke til hele meg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mener ikke at sex ikke er viktig, men når det kun er det de er ute etter er det dårlig gjort å late som man vil noe mer.Menn er nok veldig dårlig å innrømme at de liker jenter, for da vil jo spørsmålet dukke opp: "Hvorfor er jeg alene?". Mye lettere å rasjonalisere at man er en ordntlig mann som ikke driver å ligger rundt med jenter, selv om det egentlig bare er en måte å lure seg selv fra ubehagelige situasjoner. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Vel, i mine øyne er god sex en fundamental del av et forhold. Så det å gå inn i et seriøst forhold uten å ha hatt sex først er i mine øyne uaktelt. Fryktelig mange er kjedelig i senga, lite gode, og mange har forskjellige meninger om hvor mye sex man burde ha. Kunne du virkelig ha vært sammen med noen som synes samleie en gang i uken er mer enn nok, mens du helst vil ha det hver dag? Hvis man får klistrelappen "løs" av å ha hatt sex med folk man ikke er i et forhold med - ja, da er jeg gjerne løs, og jeg ser helst at fremtidige kjærester også er det. Hvis det er viktigere for deg å ha sex hver dag, enn å få lov til å være med den du er sammen med hun du liker, så skjønner jeg jo hva du mener. Men trikset er jo å finne ei du liker såpass, at sånne ting som hvor mange ganger i uken man gjør det, blir mindre viktig. Eller enda bedre, å finne seg ei du liker såpass at hun endrer ditt syn på hvor mange ganger i uken du synes det er naturlig. Min påstand er at det ikke finnes dårlig sex, kun dårlige forhold. Hvis man faktisk liker den man er sammen med, så skal det mye til før man misliker sexen man har med personen. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvis det er viktigere for deg å ha sex hver dag, enn å få lov til å være med den du er sammen med hun du liker, så skjønner jeg jo hva du mener. Men trikset er jo å finne ei du liker såpass, at sånne ting som hvor mange ganger i uken man gjør det, blir mindre viktig. Eller enda bedre, å finne seg ei du liker såpass at hun endrer ditt syn på hvor mange ganger i uken du synes det er naturlig. Min påstand er at det ikke finnes dårlig sex, kun dårlige forhold. Hvis man faktisk liker den man er sammen med, så skal det mye til før man misliker sexen man har med personen. Det er ikke viktigere enn å være sammen med hun jeg liker, men at kjemien i senga er like viktig som f.eks. felles interesser, utseende, og generell kjemi. Det hadde også vært slitsomt hvis jenta ville hatt sex veldig mye oftere enn meg. Jeg har hatt forhold (dog korte) til jenter har likt godt, men som har vært utrolig kjedelige i sengen. Etter å ha gitt det en sjanse har jeg bare gitt opp fordi sexen etterhvert blir til en plikt, og jeg blir uinteressert og mister lysten på å ha sex med henne. Kanskje du bare har vært veldig heldig med sexpartnerne dine Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) A hoe gon be a hoe. Det stilles krav til menns ærlighet men ikke til kvinners dømmekraft? Den første setningen er bare usaklig. Så klart stilles det krav til menns ærlighet, ellers blir de kalt sleipe. Dette er en tråd om dagens typer. Så klart burde kvinner også ha dømmekraft, men å regne med at noen du treffer er ærlige og interessert er ikke dårlig dømmekraft om de sier det. Om du mener at kvinner har dårlig dømmekraft fordi de tror på en fyr som sier han interessert i ett forhold, sier du vell egentlig at man skal tro at men lyver generelt, men det sier forhåpentligvis mer om dine holdninger og ikke menn generelt. Endret 31. desember 2013 av Andeith 2 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er det egentlig så vanskelig? Menn og kvinner ønsker da det samme, gjør de ikke? Ja, det finnes noen menn som bare er ute etter én ting. Men så finnes det da vitterlig noen kvinner om kun er ute etter å bitche, også? Slik jeg ser det så finnes det ikke kvinner og menn, bare idioter og vanlig folk. Hvis alle bare er flinke å holder seg unna idiotene, skal ikke dette egentlig være vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er det egentlig så vanskelig? Menn og kvinner ønsker da det samme, gjør de ikke? Nei, det tror jeg ikke de gjør - hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nei, det tror jeg ikke de gjør - hva får deg til å tro det? Spørsmålet burde være hva det er som ikke får meg til å tro det. Og det er ikke mye. Myter om at vi er forskjellige, kanskje. Myter som sier at menn og kvinner ikke har de samme grunnleggende behovene. Ja, det finnes ulikheter mellom kjønnene. Men de er først og fremst overfladiske. Du kan jo fortelle oss hvorfor du tror at kvinner og menn er så ulike. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Spørsmålet burde være hva det er som ikke får meg til å tro det. Og det er ikke mye. Myter om at vi er forskjellige, kanskje. Myter som sier at menn og kvinner ikke har de samme grunnleggende behovene. Ja, det finnes ulikheter mellom kjønnene. Men de er først og fremst overfladiske. Du kan jo fortelle oss hvorfor du tror at kvinner og menn er så ulike. Fordi vi har ingen start og ingen ende (vi er prosesser, som igjen er betinget av andre prosesser), og fordi vi lager oss en livaktig illusjon om hvem vi er, og dermed hvem alle de andre er. Du kan si at, vi er alle i hverandres hoder samtidig Ingen av oss er like, og ingen av oss er en slags fast substans ganske kult, i grunnen Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Fordi vi har ingen start og ingen ende (vi er prosesser, som igjen er betinget av andre prosesser), og fordi vi lager oss en livaktig illusjon om hvem vi er, og dermed hvem alle de andre er. Du kan si at, vi er alle i hverandres hoder samtidig Ingen av oss er like, og ingen av oss er en slags fast substans ganske kult, i grunnen Jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen. Men, ja. Det er forskjeller. Men vi er alle mennesker, og likhetene overskygger ulikhetene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Livaktigheten i illusjonen er overbevisende nok Men nå er det greit nok med fakta om hvordan bevisstheten vår fungerer, og la oss kose oss i illusjonen, nyttårsaften, heller Godt nyttår Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Personlig lurer jeg på om mange av disse i hemmelighet drømmer om å være på paradise hotell og nedlegge ryper der og få sine femten minutter med berømmelse. Disse typene klager over at de ikke treffer annet enn ludder på byen og hvordan alle jenter er billige. Personlig tror jeg disse typene er cry babies som whiner høyt og lenge fordi de ikke får seg noe. Det er et tydelig mønster - det er PUAene og "male blondes" som mener de har gjennomskuet hvordan kvinner er, fordi de eneste kvinnene de treffer og har sex med er bimbos - den kvinnelige varianten av dem selv. Det er jo logisk, fordi kvinner med et snev av tankevirksomhet mellom ørene holder seg på milelangs avstand fra slike, og dermed får man playere som mener at de ikke finnes. Vet ikke om jeg skal synes det er morsomt eller trist. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Samfunnet har utviklet seg. Mennenes utvikling i mine øyne er at de har blitt mer forfengelige og litt mer feige. (Hold på lunchboksen gutter! Jeg skal utdype etterpå.) Feks har det de siste 20 årene blitt mye lettere for homofile og bifile å komme ut av skapet. De er mer åpne om det og pynter og steller seg slik at man ofte kan se det på dem at de er homofile. Det er på en måte blitt greit for gutta å leve ut seg selv og se ut sånn som de vil. (Og det er kjempebra!) Det er nok mange heterofile menn som vil se litt greasy og forfengelige ut også, selv om de er hetero. De føler at de ser bedre ut da, og nå er det greit å se litt slesk ut. Vi bor ikke i ei hytte i skogen lengre, alle har varmtvann nok til å dusje hver dag og barberhøvler og vannklosett er blitt selvfølgelig inventar. Slankepress og utseendepresset gjelder ikke bare kvinner. Det er blitt beinhardt for menn også.Jentene på ungdomskolen tror at alle menn skal ha sixpack og tredagers skjegg, på samme måte som at alle guttene tror damene skal ha store pupper og vaskebrett. Tilbake til forfengelige gutter: Her oppstår ett problem for oss jenter og for gutta som er homofile. Takket være, tja la oss kalle dem hipstere er det nå ofte blitt veldig vanskelig å skille homofile og heterofile. For går du bort til en hipster og slipper bomben etter en stund og spør om legning vil ofte motparten reagere med å bli fornærmet. En annen utvikling er at generasjonen som ble født på 80 og 90 tallet i stor grad er skillsmissebarn.Det er greit at mamma og pappa går lei av hverandre og finner ny kjæreste. Før kunne man ikke angre når man hadde kjøpt hus og fått barn sammen, nå kan man angre både to og tre og fire ganger. Mennene (OG damene!!) er blitt feigere og reddere for å slå seg til ro og binde seg.Tenk om det skjærer seg om noen år. Tenk om de møter ei jente som er penere. Tenk om hun blir feit og stygg når hun har fått barn. Tenk om vi begynner å krangle?! Tenk om jeg bare ligger med 3 jenter før jeg dør?! Her må jeg ut å rase og ha uforpliktet sex og knuse noen ungpikehjerter før jeg slår meg ned! Man har så store krav til partnere (både jenter og gutter) at man alltid er usikker og bruker tid på å bestemme seg. Og så er det en gang slik at jenter ofte blir fortere forelska enn det guttene blir, og mange jenter ofte blir knulleforelska, mens guttene har en helt annen holdning til sexen. Det suger å være i den situasjonen, men det er noe alle må igjennom. Men når alt kommer til alt er ikke dagens gutter særlig anderledes enn det besteforeldrene våre var når de var unge. Under andre verdenskrig gikk 18 åringene og bannet, fantaserte om fine damer og leste dårlige vitser akkurat som i dag. Forskjellen er at de var mer åpne for å slå seg ned og ta vare på forholdet.Men det betyr ikke at man var mindre utro enn i dag, eller snillere mot kjærestene sine. Ett sted på vegen sklei skøytene helt ut og det ble satt en standard hvor menn skulle ha sleik, solbrun sixpack, være totalt fri for hår på brystet og ha en sengestolpe så full av hakk at man bare må kjøpe ny. Det samme skjedde til en viss grad med damene. Slik blir det når Paradise Hotel deltagere skal sette standarden. 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Ett sted på vegen sklei skøytene helt ut og det ble satt en standard hvor menn skulle ha sleik, solbrun sixpack, være totalt fri for hår på brystet og ha en sengestolpe så full av hakk at man bare må kjøpe ny. Det samme skjedde til en viss grad med damene. Slik blir det når Paradise Hotel deltagere skal sette standarden. Vel, det er fullstendig feil at menn plutselig har begynt å bli mer forfengelige. Sleik har da i minst mange tiår vært standarden for herrefrisyrer. 200 år tilbake så skulle alle være så hvite i huden som mulig. Bare ta en kikk på klær. Det har stort sett menn blitt mye mindre bevisste på. For 50 år tilbake var dress standarden. I dag klarer de fleste seg med en t-skjorte, jeans, og et par joggesko. En ting å bemerke seg er vel at det stort sett var overklassen som hadde ressurser til å faktisk kunne bry seg om utseendet, mens i dag har alle midler til det, og dermed virker det mye mer normalt. Men sannheten er vel egentlig at menn alltid har vært forfengelige, men det er nå i det siste at forfengelighet har blitt noe feminint. Hvis man f.eks. ser på afrikanske stammer, og lignende, så "pynter" menn seg der også, men på en annen måte. Seksuell liberalisme kommer vel stort sett fra 70-tallet, men menn har da alltid ønsket å ha sex med forskjellige kvinner, og det å ha mye sex har alltid hatt en sammenheng med sosial status. Om man skal sammenligne med dyreriket, så er seksuell liberalisme en mye mer naturlig form enn hva monogame forhold er. Endret 7. januar 2014 av Kammizez 2 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Min egen oppfatning etter å ha kommet litt inn i en jentegjeng i julen, er at de fleste gutter ikke gidder å ordne skyss til dama etter en ONS. Dette er for meg meget unaturlig, da den som drar med katta hjem, har ansvar for å får den personen ut av huset dagen etter. Har til dags dato enda ikke kastet ut noen\ bedt dem skaffe egen skyss etter ONS. Litt takknemlighet for at man får låne vagina for tømming er vel lov? Kjør nå jenta iallefall hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå