Star Fox Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Vet om en som er et kron eksempel på en slik "type", og han har nettopp begynt å innse at han får måne. Au, den må svi. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Au, den må svi. Ja. Jeg gir jo faen i at håret blir tynnere. Men han gikk til fastlegen og har endret kostholdet. Endret 30. desember 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Ja, kan se de begynner å bli mer og mer femi og. "Takk, søten <3" osv. skriver de i fullt alvor. Kravstore og bortskjemte er de og. Tør aldri å slå seg til ro og resultatet blir en stygg gammel mann med hundrevis av kjønnsjukdommer som importerer seg kone fra utlandet fordi ingen har lyst å ta i han. Denne utenlandske konen orker ikke lenger å være med han, sikkert fordi han er for egoistisk, for å så skille seg. Og da går han på runde nr. 2, uff altså. Forsto ikke helt poenget med dette innlegget, er dette seriøst? Endret 30. desember 2013 av Andeith Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Forsto ikke helt poenget med dette innlegget, er dette seriøst? Det er jo noko sant i det. Men poenget var å skrive noko liknande her som i tråden om "dagens damer". Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mange (sier ikke alle) gutter tror det er kult/ fint å gå med bukser som gjør at de har driti på seg, caps og bruke alt for mye voks. I tillegg til dette er det jo fryktelig kult å ta bilder der de rynker panna og skriver #yolo #swag så ofte som mulig. Det verste av alt er at mange jenter liker akkurat denne typen gutter. Huff. Keep it classy er min anbefaling! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mannefinneegenskapene dine må du ta på egen kappe. Det finnes alltid drittsekker uten at det har noe med kjønn å gjøre. Jeg vet det! Jobber med saken. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg vet det! Jobber med saken. Jeg må spørre, hvorfor mener du at gutter (eller jenter, for den saks skyld) er "sleipe jævler" fordi de har lyst på sex, men ikke et forhold? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg syntes det er veldig stor variasjon mellom dagens gutter. Jeg har møtt de som er mindre mandige enn meg selv og de som er helt normale. Men den Paradise Hotel holdningen flere av guttene jeg kjenner har er veldig avtennende og jeg har ikke lyst til å være sammen med en som er skikkelig borte i hodet. Jeg har ikke noe imot at gutten har annerledes interesser enn meg men når interessene er pro gym, solarium, mekke seg mus og ha en fet bil da kommer vi ikke til å ha noe til felles. Spesielt ille er det om han bruker lengre tid enn meg på badet. Jeg hadde nok aldri falt for en gutt med duckface og hashtags. Men så har vi de normale guttene, og de er det ingenting feil med. Nå snakker jeg egentlig om alle gutter som ikke er av den pro gym typen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg må spørre, hvorfor mener du at gutter (eller jenter, for den saks skyld) er "sleipe jævler" fordi de har lyst på sex, men ikke et forhold? Fordi de har gitt seg ut for å være så "ordentlige" og ikke bare ute etter sex i starten. Om de er ærlige om det er det jo greit Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fordi de har gitt seg ut for å være så "ordentlige" og ikke bare ute etter sex i starten. Om de er ærlige om det er det jo greit Hvordan vil du definere "ordentlige"? Og i hvilken form skal den ærligheten uttrykkes? Mener du at han skal nevne på første møte at han kun er her for å ha sex med deg? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvordan vil du definere "ordentlige"? Og i hvilken form skal den ærligheten uttrykkes? Mener du at han skal nevne på første møte at han kun er her for å ha sex med deg? Jeg for min del vil at mannen skal si at han bare vil ha sex, om ett forhold er uaktuelt for han, i stedet for å holde på med damer over lengre tid og gi de falske forhåpninger. Noe annet er å være sleip, å lyve for at en dame skal ha sex med en, uten tanke på hennes følelser. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mitt møte med dagens menn er at de er noen sleipe "jævler". Alle jeg har møtt har det vist seg (til slutt) at de bare var interessert i å ligge med meg. Yay.. Det verste er at flere har advart meg mot at mange gutter er slik, og så var de det selv også Jeg har nok veldig dårlige "mannefinneregenskaper"..Men det er vel også sant da . Eller, jeg kan jo sånn sett kun snakke om meg selv og det jeg har opplevd, og jeg tror faktisk det "meste" menn gjør er for å få seg dame. Og om man tenker over det, så er det ikke så unaturlig heller, for reprodusering er nok et kraftig instinkt. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Det er merkelig hvordan noen kvinner finner så totalt forskjellige menn. Har flere venninner som sliter med å få seg fuckbuddies fordi alle gutta vil ha et forhold, og får følelser med engang. Og så har du sånne som Lykke-lita som kun finner seg gutter som kun vil ha sex. Merkelig fenomen. Endret 30. desember 2013 av Coffee Break Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg for min del vil at mannen skal si at han bare vil ha sex, om ett forhold er uaktuelt for han, i stedet for å holde på med damer over lengre tid og gi de falske forhåpninger. Noe annet er å være sleip, å lyve for at en dame skal ha sex med en, uten tanke på hennes følelser. De færreste klarer da å bestemme seg om de ønsker et forhold med vedkommende etter ett møte. Jeg tror nesten ingen menn utelukker forhold fullstendig. Det handler heller ikke om å gi falske forhåpninger, men det handler om at man gjerne trenger tid til å bli kjent med en person, for å i det hele tatt vurdere et forhold, og sex er da ofte en del av det å bli kjent. Det å ikke fortelle at man kun ønsker sex, er heller ikke det samme som å lyve. Du lyver om du sier noe, og gjør noe annet. Men om du ikke sier noe, så man bare anta at det kan gå begge veier. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er merkelig hvordan noen kvinner finner så totalt forskjellige menn. Har flere venninner som sliter med å få seg fuckbuddies fordi alle gutta vil ha et forhold, og får følelser med engang. Og så har du sånne som Lykke-lita som kun finner seg gutter som kun vil ha sex. Merkelig fenomen. Tja, jeg tror nok det går like mye på hva slags jente det er. Menn kan fort trekke seg unna om det er veldig tydelig at jenta ønsker et forhold, mens om jenta tar ting litt mindre seriøst, så kan det fort bli slik at menn ønsker å "kapre" henne. Klassisk eksempel på at vi vil ha det vi ikke kan få. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 De færreste klarer da å bestemme seg om de ønsker et forhold med vedkommende etter ett møte. Jeg tror nesten ingen menn utelukker forhold fullstendig. Det handler heller ikke om å gi falske forhåpninger, men det handler om at man gjerne trenger tid til å bli kjent med en person, for å i det hele tatt vurdere et forhold, og sex er da ofte en del av det å bli kjent. Det å ikke fortelle at man kun ønsker sex, er heller ikke det samme som å lyve. Du lyver om du sier noe, og gjør noe annet. Men om du ikke sier noe, så man bare anta at det kan gå begge veier. Så finnes det de som ikke vil ha forhold, som forsetter å late som de vil ha forhold bare for å ha sex, der har du sleipe menn. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Så finnes det de som ikke vil ha forhold, som forsetter å late som de vil ha forhold bare for å ha sex, der har du sleipe menn. Der er jeg enig. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fordi de har gitt seg ut for å være så "ordentlige" og ikke bare ute etter sex i starten. Om de er ærlige om det er det jo greit Hvordan går du vanligvis kledd? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er merkelig hvordan noen kvinner finner så totalt forskjellige menn. Har flere venninner som sliter med å få seg fuckbuddies fordi alle gutta vil ha et forhold, og får følelser med engang. Og så har du sånne som Lykke-lita som kun finner seg gutter som kun vil ha sex. Merkelig fenomen. Kanskje de skal kontakte hverandre og utveksle guttenes telefonnumre? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Tja dere kan vel ikke seriøst mene at jeg skal si om vi kan ha mer en sex etter første møtet? Man må jo bli kjent ordentlig før man kan svare på slike spm. Herregud så trangsynt. Hvis jeg da finner ut at vi ikke kan ha noe forhold etter noen uker så er ikke dette sleipt, det var du som valgte å spre beina av egen fri vilje. Meeen, kanskje det er nettopp slike holdninger som gjør at flere kompiser er sammen med nye jenter hele tiden. Det legges tydeligvis ikke så mye i å være i forhold fra en bitch sitt synspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå