AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei! Jeg har de siste ca. tre månedene opplevd utflod fra penis tre ganger. Alle gangene har det kommet helt uventet, og uten noen form for aktivitet som skulle tilsi at det skulle skje. Alle gangene har utfloden vært identisk med den utfloden jeg får ved sex/ronking(altså en hvit normal utflod). Siden forrige gang jeg hadde sex har jeg testet meg for klamydia, og den kom tilbake negativ. Legen mente at det ikke var vits å teste for noe annet, om jeg ikke hadde noen symptomer(testet meg før dette skjedde for første gang). Hadde sist sex for 4måneder siden, og testet meg for 3måneder siden. Første gang jeg opplevde utflod var omtrent rett etter sjekken hos legen. Bør jeg være bekymret eller er dette normalt? Anonymous poster hash: 92820...f22 Lenke til kommentar
joar89 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Dra tilbake til legen og hør med han. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Kan det være fordi det er veldig lenge siden sist du hadde en, uh, utflod? Eventuelt, hva slags sammenhenger kom dette i? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Dra tilbake til legen og hør med han. Lege er ikke dumt tips. Basert på googling virker det lurt også... Det er ikke sperm fordi det er lenge siden runking eller samleie? Du runker vel regelmessig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Ja ronker regelmessige. Lege er vel kanskje greit.. Anonymous poster hash: 92820...f22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå