Gå til innhold

Radeon 9600PRO UE vs. Radeon 9800PRO

g_man123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9600 Pro UE er en 100 % stille 9600Pro. 9600 Pro er et middels spillekort som annbefales for de som vil investere ca 2000 kr , ikke mer. 9800 Pro er det ultimate spillekortet. Hvis du spiller mye , og har pengene , er det ca 30 -50 % bedre enn 9600Pro . Jeg skulle gjerne hatt 9800Pro sjæl !

Lenke til kommentar
Har du 9700 er det lite vits å kjøpe 9800 Pro.. Forskjellen er ikke så stor at det betyr noe.

Den største forskjellen ligger i nye versjoner av pixelshader, proshader osv osv. Den har littegranne bedre kvalitet og ytelse, men det er ikke den største forskjellen der ;-)

Jeg vilel mye heller gått for et 9800 prro den gir det beste ytelsen for pengene i toppklasse. 9800XT vil være så dyr når den først engang kommer at den ikke vil være verdt prisforksjellen (egen mening)

Lenke til kommentar
Har du 9700 er det lite vits å kjøpe 9800 Pro.. Forskjellen er ikke så stor at det betyr noe.

Den største forskjellen ligger i nye versjoner av pixelshader, proshader osv osv. Den har littegranne bedre kvalitet og ytelse, men det er ikke den største forskjellen der ;-)

Jeg vilel mye heller gått for et 9800 prro den gir det beste ytelsen for pengene i toppklasse. 9800XT vil være så dyr når den først engang kommer at den ikke vil være verdt prisforksjellen (egen mening)

Og for å svare på tråden, nei 9600 UE og 9800 pro er det veldig stor forskjell på...det er trossalt 2 klasser kort som skiller dem fra hverandre :wink:

Lenke til kommentar

De forbedringene som er blitt gjordt er for å gi R9800Pro bedre ytelse. Bildekvaliteten er ikke forbedret siden R9700Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...