oOF Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det skjer når Jesus kommer tilbake fra de døde og rosa griser flyr over himmelen. At det kommer en ny patch, altså. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Sant. Gammelt spill, og Dice har nok å ta tak i med BF4. Prøvde bare å få trådstarter til å skjønne hvor grensa ligger for hva som er greit og hva som ikke er greit når det kommer til å utnytte andre spilleres ulemper (mener å huske det var dårlig burst fire osv i BF:BC2) med å bruke "egne fire rates" på "auto" med makro innstillinger... Endret 7. januar 2014 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) I BF2 hadde jo noen våpen med semi, burst og full auto mode som du kunne bytte mellom. I BFBC2 er det ingen våpen som har det, så da er det vel greit å bruke en burst fire makro på feks F2000 eller XM8 som skyter jævla fort? Og for å være ærlig så bruker jeg ikke makroer noe særlig i BFBC2, bruker mest min "sniper profile" på musa med en 200 DPI sensitivity clutch knapp istedet. Selv om jeg har en god burst fire makro så hjelper det lite hvis jeg skal ta noen fra lang avstand uten clutch greia. Kan jo bruke den andre knappen på musa til det, men syns ikke det er særlig komfortabelt. Endret 9. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Men du trenger da for pokker ikke noe macro for å bruk F2K! Jeg bruker det som hovedvåpen i AS.klassen og jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Sant nok, spread er minimalt og accuracy er veldig bra hvis du bruker F2000. Makroen gjør det lettere å få til burst fire, det er ikke umulig eller vanskelig å få til burst fire manuelt for meg, men makroen får skuddene til å være enda mer accurate og reduserer recoil pga delay mellom hvert trykk. Det er ett alternativ til manuel burst fire, ikke ett "must have". Selv bruker jeg det ikke fordi jeg foretrekker å ha en DPI clutch istedet. Tidligere sa jeg "Prøv å få til en 3 round burst med F2000 eller XM8 uten å bruke en makro, så skal du se at det ikke alltid er så lett. Fort gjort at det blir til en 4, 5 eller 6 round burst, og da har halvparten av kulene dine bomma." Det var ikke meg selv jeg snakka om, jeg mente at for folk som ikke er vandt til å bruke F2000 eller XM8 kan syns at det er litt vanskelig å få til burst fire manuelt. Endret 10. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Og hvilke fordeler får du med macro ? Skjønner ikkje helt greia ?? Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Ta burst fire makroen for eksempel. Den er mye mer accurate enn manuel burst fire fordi at den "tapper" istedet for å holde inne LMB (left mouse button) til det har blitt fyrt av 3 skudd. Dermed vil recoil bli mindre pga. delay mellom hvert trykk. Hvis du er god på manuel burst fire og du holder deg til close range/medium range er det ikke sikkert at du vil merke noen stor forskjell, men på long range derimot, er det en stor fordel. (så lenge som du har en stødig hånd og spiller med lav DPI og in-game sensitivity) Shotgun makroen bytter våpen rett etter at du har fyrt at 1 skudd og bytter tilbake igjen til shotgun, dermed slipper den å måtte "pumpe" eller hva jeg nå skal kalle det. Samme greia går an med AWP i Counter Strike, men det har jeg ikke prøvd selv. Endret 11. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Men hvorfor bare ikkje velge burst mode på våpenet da ? Går det for det samme, sett bort fra shotgun ? Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Fordi det ikke går an å bytte mellom fire mode i Battlefield Bad Company 2. Fire rate er fixed (static) på alle våpen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå