Captain Kuijt Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Tok en god stund å finne riktig delay, men klarte det til slutt Testa med alle ulike våpnene i spillet og macroene funker fint. Enjoy! 3 round burst fire: Rapid fire: Shotgun fast shoot (funker bare på pump shotguns) 1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Seriøst? Er du så dårlig til å skyte at du må bruke makroknapper til å gi deg rapid-fire osv? 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg blir nå litt sliten i fingeren i spill sånn som Left 4 Dead 2 hvis jeg bruker pistols ofte. Og det går ikke an å skyte så raskt uten en sånn macro. Selv bruker jeg ikke rapid fire i BFBC2 fordi da treffer jeg ingenting av det jeg sikter på. 3 round burst macroen er grei å ha, er fort gjort å bli litt for ivrig og holde inne knappen bare noen milisekund for mye. Prøv å få til en 3 round burst med F2000 eller XM8 uten å bruke en makro, så skal du se at det ikke alltid er så lett. Fort gjort at det blir til en 4, 5 eller 6 round burst, og da har halvparten av kulene dine bomma. Dessuten er 3 round burst makroen mer treffsikker enn å skyte 3 round burst manuelt, fordi den ikke holder inne knappen, men istedet trykker 3 ganger med delay. Endret 29. desember 2013 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Ååååh, stakkar liten da.... Ondt i fingeren? Uff å lell. Klarer du ikke 3-burst med F2000 så veit ikke jeg. Prøv Kabal eller noe. Endret 29. desember 2013 av oOF 3 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Som sagt klarer jeg en 3 round burst, men det blir ikke så treffsikkert som med den makroen. Jeg kan godt lage en YouTube video der jeg sammenligner treffsikkerheten mellom manual og makroen. Endret 29. desember 2013 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Tenker bare på en ting når jeg leser macro og BF: Battlefield 3: Busted - Epsilon using Macros Juks og fanteri er ikkje jeg noe fan av, men noen jukser bestandig. Ikkje vet jeg hvorfor det er gøy å jukse i et multiplayerspill, men de må ha dårlig selvtilit eller.no. Eller kanskje de føler de mangler venner og respekt, og dermed håper på at de får det ved å gjøre det bedre/veldig bra (for bra) i et multiplayerspill. I min verden er å bruke Macros juks. 2 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Tenker bare på en ting når jeg leser macro og BF: Battlefield 3: Busted - Epsilon using Macros Juks og fanteri er ikkje jeg noe fan av, men noen jukser bestandig. Ikkje vet jeg hvorfor det er gøy å jukse i et multiplayerspill, men de må ha dårlig selvtilit eller.no. Eller kanskje de føler de mangler venner og respekt, og dermed håper på at de får det ved å gjøre det bedre/veldig bra (for bra) i et multiplayerspill. I min verden er å bruke Macros juks. Makroer gir meg en fordel ovenfor dei som ikke har det, akkurat som ett gaming headset med surround sound. Er det også "juksing" etter din mening eller...? Jeg har betalt for en gaming mus med ett makroprogram, så hvorfor skal jeg da ikke bruke det? Og hva har makroer med dårlig selvtillit/mangel på venner og respekt å gjøre? Endret 29. desember 2013 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Man kan kjøpe aimbot/jukseprogram. Det gir fordel over for de andre som ikkje har... Alle kan kjøpe det 2 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 En aimbot ville gitt meg en fordel ovenfor de som ikke har det, akkurat som ett gaming headset med sorroundlyd. Du ser logikkbristen? 5 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 I BF4 har jeg ihvertfall ikke noe problem med å kjenne rekylen og tilpasse salvene etter avstand og bevegelse. Mulig BC2 er vanskeligere å bruke med burst fire osv, men jeg føler ikke at jeg trenger "performance enchanting" gaming utstyr som gjør at jeg bare kan holde inne en knapp og skyte, så slipper jeg å tenke... Å sammenligne surround lyd med "easy FPS mode" blir litt langt på jordet.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nei, det er ikke vanskelig i det hele tatt i BC2. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 En aimbot ville gitt meg en fordel ovenfor de som ikke har det, akkurat som ett gaming headset med sorroundlyd. Du ser logikkbristen? Surround er innebygget i spillet, det er ikkje makro. Der er forskjellen. Er en grunn for at macro er forbudt i konkurranser På Intånett så gjør folk som oftest som de vil, det skal de få lov til så lenge det ikkje går ut over andre, mener jeg. Juksing i multiplayerspill går ut over andre som vil spille rettferdig, altså det er bare spilleren selv sin dyktighet som avgjør utfallet. (ping og andre småting som fps kan også avgjøre en viss grad) Macro er juks, selv om det er noen som vil si at det ikkje er juks. Lance Armstrong juksa jo heller ikkje, han gjorde bare det mange andre gjorde Det er nok mange som jukser bare "litt" som wallhack, aim assist etc, men selv om de bare jukser "litt" så er det juks og urettferdig ovenfor andre som vil spille spillet slik det skal gjøres. Nå høres jeg nesten ut som en gammel sutrepave Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nizzen, det var poenget mitt... Derav "Du ser logikkbristen?" som jeg skrev i et spørsmål til OP. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takker til Killswitch for beste svar på spørsmålet mitt. Skal fra nå av ikke bruke makroer fordi han fikk meg til å se lyset. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Pøh, enhver spiller med respekt for seg selv, vet da at ett skudd er nok. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Hvis du får headshot og bruker ett våpen som er i stand til en 1 hit kill hvis du treffer dei i hodet, så trenger du ikke å bruke mer enn 1 skudd, sant nok. Men prøv å få til det på 100 - 300 meter med en assault rifle i BFBC2 Endret 3. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Prøv drillen i stedet, den er utrolig effektiv på nært hold med lw pack og body armour. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Høres ut som en gode ide, utenom store conquest maps sånn som Harvest Day og Heavy Metal. Funker sikkert fint i Rush mode som defender. Endret 5. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Håper de patcher BFBC2 og endrer litt på fire rates, og samtidig legger inn at våpnene jammer når du bruker macro setupet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå