Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Sony mdr-r1bt vs Logitech ue 9000.

Anbefalte innlegg

Hei. Har til I dag Brukt beats wireless og kjøpte i dag Sony headsettet mdr-1rbt. Comforen var veldig god men manglet litt av trykket jeg hadde på Beats. Ser i dag at lefdal har dagstilbud på logitech ue 9000 til 1500 og lurer på om den er bedre?

Comfor og lyd er viktig for meg og må være trådløs. Burde jeg heller bytte til logitech? Vil jeg venne meg til Sony sin klarere lyd?

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil nok slite med å finne trådløse hodetelefoner med mer bass enn Beats. Bedre bass skal imidlertid ikke være vanskelig. UE9000 har ikke noe mindre klar lyd enn Sony.

Jeg tror forresten dette er første gang jeg har hørt noe klage på for klar lyd, i hvert fall i hodetelefoner i denne klassen. Klar lyd er sett på som en fordel, det er noe en betaler ekstra for å få. Det er også mangelen på klarhet og den overdrevne bassen som gjør at Beats ikke har et godt rykte hos lydentusiaster.

Når det kommer til hva du burde velge av UE9000 og MDR 1R BT, så må du nesten prøve begge. Her er det smak og behag som skiller. Med UE9000 får du aktiv støydemping i tillegg, det kan jo være et pluss. Lyden et etter min mening dårligere med denne aktivert, men mulig du vil like det; det gir både mer unaturlig bass i tillegg til å øke mengden.

Lenke til kommentar

Etter nå å ha hørt på mdr-1rbt så liker jeg nå klarheten. Var bare veldig uvant i starten.. Eneste er at den har mye ubalanse der venstre siden er merkbart høyere en høyre:(. Så den går i retur. Men først tenker jeg å bestille ue9000 og sammenligne de og bytte den jeg ikke vil ha. Er sonyen best blir den byttet i ny lik for å få jevn lyd.

Sony skal ha stort plussi for gode kontrollere, nfc og komfort

Klarer ikke å høre på Beats mer da de høres muddy ut

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...