Økotufs Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hei! Har tatt privatisteksamen, men lurer på hvordan jeg får den karakteren over på kompetansebeviset? Hvor bestiller jeg nytt? Det står nemlig under karakterutskriften at dette arket ikke er et gyldig dokument ved søk av stuider. Har også nå fått dokumentert arbeidsmengden og skal sende alt inn etter 23/5 regelen for å få generell studiekompetanse. Men skjønner ikke hvordan jeg skal få dette til. Skal jeg sende det evt. nye kompetansebeviset (som jeg ikke vet hvordan jeg ordner) sammen med arbeidsbeviset til universitetet jeg søker meg inn på? Eller må jeg først ordne et dokument hvor det står Generell Studiekompetanse, for så å sende dette inn til universitetet? Endret 29. desember 2013 av Sadshit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ring skolen du fikk kompetansebeviset fra opprinnelig (tror jeg)? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Ring skolen du fikk kompetansebeviset fra opprinnelig (tror jeg)? Selv om privatisteksamen ikke ble tatt på den skolen? Det er flere år siden jeg gikk ut derfra. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du må kontakte skolen, ja. Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Du må kontakte skolen, ja. Ordner de Generell Studiekompentanse - papira? *derp* Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja, de utsteder vitnemålet ditt med den nye karakteren på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå