Neshaug Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei, dama mi vil gjerne ha internett og hun bor i disktriktsnorge. Det første jeg vurderte var 56k modem siden det virket som det billigste alternativet da de må ha etablering med ISDN. ISDN er jo så klart det beste alternativet. Hva er teleskrittkostnaden hos telenor med ISDN/MODEM? Jeg finner det ingen steder på sidene deres.. Jeg ser det er tilbud på etablering med da kommer månedsprisen på 239,-. Vil det si at abonementet som følger med dette etableringstilbudet er det dyreste abonementet? Det står jo ingenting om hvilken type abonement det er. Kan jeg få tilgang til dette etableringstilbudet, men velge abonement selv? http://privat.telenor.no/dinesider/default...roduktIsdnBasis -- Er det noen andre firmaer som tilbyr etablering av ISDN? Eller må telenor etablere ISDN før jeg kan bestille et "hvilketsomhelst" abonement? Vil ha billigst mulig etablering, billigst mulig minuttpris og billigst mulig månedsavgift. Surfingen blir vel ca. 1-2 timer hver dag. Sender også så klart mail til telenor, men dette er jo et forum for slikt så jeg poster uansett hvor lamt noen av dere måtte finne det. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tiscali med 2 timer om dagen for 225kr/mnd er jo "greit".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå