Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows 8 - Store fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en Samsung 9-serie laptop med win 8.1. Har tidligere klart uten problemer å bruke Store og laste ned diverse apper. For litt siden klarte jeg ikke lengre komme meg inn på Store og enkelte apper fungerer heller ikke (noen står bare og søker for alltid, mens på andre får jeg melding om at de ikke får lastet inn og at jeg skal prøve igjen senere).

 

På store får jeg følgende feilmelding:

"Vi kan ikke koble til Store. Dette kan være på grunn av et serverproblem eller fordi nettverkstilkoblingen ble tidsavbrutt. Vent noen minutter og prøv på nytt. (0x80072efd)

 

Har søkt mye på nettet og prøvd diverse tips for å løse dette, blant annet:

- identifiser og reparer nettverksproblemer

- Kjør - wsreset.exe (Store åpnes med samme feilmelding)

- Kjørt Windows Update Diagnostic - ingen feil funnet

 

Noen som har noen tips?

 

Kan nevne at nettverket her fungerer bra, og har ingen problemer med internetttilkoblingen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...