maikeeen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei, Har en Samsung 9-serie laptop med win 8.1. Har tidligere klart uten problemer å bruke Store og laste ned diverse apper. For litt siden klarte jeg ikke lengre komme meg inn på Store og enkelte apper fungerer heller ikke (noen står bare og søker for alltid, mens på andre får jeg melding om at de ikke får lastet inn og at jeg skal prøve igjen senere). På store får jeg følgende feilmelding: "Vi kan ikke koble til Store. Dette kan være på grunn av et serverproblem eller fordi nettverkstilkoblingen ble tidsavbrutt. Vent noen minutter og prøv på nytt. (0x80072efd) Har søkt mye på nettet og prøvd diverse tips for å løse dette, blant annet: - identifiser og reparer nettverksproblemer - Kjør - wsreset.exe (Store åpnes med samme feilmelding) - Kjørt Windows Update Diagnostic - ingen feil funnet Noen som har noen tips? Kan nevne at nettverket her fungerer bra, og har ingen problemer med internetttilkoblingen min. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Muligens en tilbakestilling til før du oppgraderte til W8.1 kan være løsningen, også prøve på nytt? Kanskje ikke alt av ting som skulle inn har kommet inn på riktig måte. Ellers er en full reinstallasjon også en løsning som kan fungere.. Lenke til kommentar
maikeeen Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Hei igjen, har nå fått det fikset. Avinnstallerte Norten og nå fungerer det igjen! 1 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei igjen, har nå fått det fikset. Avinnstallerte Norten og nå fungerer det igjen! Lukk tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå