Ragnar115 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 For 2-3 dager siden trykkte eg på ein facebook link, lot aldri siden loade og lastet heller ikkje ned noe. Greide å trykke på dritten med eit uhell.Hadde ein følelse på at det var virus så eg fant noke par virusprogram fra Microsoft, altså Malware fjerner, og Microsoft Security Essentials. Kvar gang eg starter opp og søker gjennom pcen slår pcen seg av, skjekket oppgavebehandler for å skjekke om det er/var for mye brukt minne (Siden eg har 84bit får eg bare brukt 3,8 gb minne), men det var forsatt mye minne igjen, og prossesoren sliter ikkje.Prøvd 3-5 ganger og gå gjennom med virusprogram med det går ikkje. Så eg endte opp med å gå inn i sikkerthets modus, for å så prøve å slette viruset, men den slår seg forsatt av. Any suggestions? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Du beskriver at pc'en skrur seg av under virusskanning. Dette kan være en beskyttelsesmekanisme til avansert malware. Har du forsøkt å bruke Malwarebytes Anti-Malware til å skanne pc'en? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Du beskriver at pc'en skrur seg av under virusskanning. Dette kan være en beskyttelsesmekanisme til avansert malware. Har du forsøkt å bruke Malwarebytes Anti-Malware til å skanne pc'en? Prøver det nå, den fant 21 filer (ikkje ferdig), satser på at det går. prøvde windows win Malware greie, men den funket ikkje Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det er fint om du poster loggen fra MBAM når den er ferdig med å skanne. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det høres ut som du har et slags virus, som mobile999 allerede har sagt. Vis ikke MBAM klarer å løse problemet ditt, bør du prøve å slette viruset manuelt. Finnes mange guider på nettet. Har selv drevet litt med malware, så kan litt. Send meg en melding, vis du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvis du monterer disken på en annen maskin og scanner der så får den ikke skrudd seg av. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Var eit malware, programmet eg ble tipset om kalt Malwarebytes Anti-Malware funket veldig bra, fjernet 21 malwares og nå har eg ikkje problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå