Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool


Aleks

Anbefalte innlegg

Uansett om han overspiller eller ei, noe som jeg mener han ikke gjør, er det forsatt soleklar straffe. Etoo er kun opptatt av å takle Suarez, ikke ballen. Han springer i løpende fart etter ballen og får plutselig en fot i veien (av en som fortjener en på trynet), som resulterer til at en lett da fyker som ei flue ned på bakken - så nei, han overspiller ikke.

 

Klar straffe, MEN også overspilling. Han har jo det typiske Suarez fallet, ser ut som han blir skutt og presterer å skrike på straffe før han lander i bakken.

 

Først og fremst idiotisk av Eto'o da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terry utvist for hva?

 

Lucas sa tydeligvis unnskyld etter kampen, så ingen klager fra Oscar sin side ihvertfall..

 

Hadde alt gult når han meiet ned Suarez i feltet. Driter i om kommentatorene mente at det ikke var straffe. Jeg syns det var et soleklart straffespark til Suarez, og da gult til Terry.

Lenke til kommentar

Er det rart Webb ikke blåser da? Suarez hjelper til for mye. Han kan, som alle andre (unntak Young), prøve å gjøre fallet mer naturlig og ikke snu hodet og ut med armer og skrike i luften. Det er ikke så mye som skal til før han får straffe der, men når han gjør så mye ut av det så kan han mer eller mindre takke seg selv.

 

Også uenig i at Oscar sin takling fortjener rødt kort. Han kommer inn, men aldri i fare for en skade eller at det skal gå noen bein der. Chelsea ble også snytt for straffe når Hazard blir feid ned, så alt i alt så ender det slik:

Begge lag skulle hatt en straffe (Suarez og Hazard)

Begge lag skulle hatt et rødt kort (Cahill og Lucas)

 

Dere kan virkelig ikke mene Suarez skulle hatt straffe for å rygge inn Terry? Terry går etter ball og det er ingenting galt med situasjonen. Langli og Claus konkluderte med det samme.

Lenke til kommentar

 

Dere kan virkelig ikke mene Suarez skulle hatt straffe for å rygge inn Terry? Terry går etter ball og det er ingenting galt med situasjonen. Langli og Claus konkluderte med det samme.

 

Så fordi Suarez rygger litt inn i Terry så får han lov til å mose hånda over samt ca sparke gjennom mannen for å få ballen? Klart straffespark i mi bok.

Lenke til kommentar

Tas veldig på skjønn slike situasjoner, men i min bok så er det ikke straffespark. Jeg synes det er en duell om ball og Suarez prøver å rygge inn i Terry og ikke gå etter ball. Det er ikke slik at Terry bruker han som en stige eller noe.

 

Det kunne sikkert ha vært blåst på det, men da hadde det vært et veldig veldig billig straffespark. Jeg heller nok mer mot Claus-mentaliteten enn Wenger-mentaliteten, så det er nok derfor jeg mener det ikke skal blåses på.

Lenke til kommentar

Ikke rødt for den ville taklingen til Oscar, men rødt til Lucas for lekeslossingen etterpå? Greit at de fikk et gult hver, unødvendig med to røde på slutten.

Mulig taklinga burde vært rødt, men dommeren så det og slikt feilvurderes hele tiden. Men slåssing etter at ballen er ute av spill skal alltid ha rødt i min bok. Ekstremt usportslig. Greit at man er het i toppen osv. men det får være måte på.

Lenke til kommentar

29-12-2013-GifNumber-40.gif

 

Den du tenker på? Klart gult kort, ingenting å si på, men det er ikke fare for noe skader eller at han går inn med knotter først. Cahill sin er verre, mye verre, men det er ikke noe vits å ta kvelertak på Oscar fordi det blir litt temperatur.

 

Er du morsom? Klart rødt kort. Grisetakling. Når han hopper opp med begge beina over bakken har han null kontroll på hva Lucas skal finne på. Ingen fare for skader? Please. Tror du Lucas hopper på sin gode venn bare for han får en takling mot seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...