Colin. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Rodgers med et gullkorn: BR: "Eto'o was fortunate to be on the pitch. Howard Webb was excellent today" Saa bra sagt. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 @cmyrland Jo, men det er nå en annen ting enn å bli for høy på pæra og si at vi vinner ligaen. Det var det du refererte til at jeg var en dem. Javel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 KOS 3 viktige poeng. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Selv om Chelsea fikk 3 poeng i dag så må man sies at Liverpool fortjener alt honnør som finnes. En tynn tropp og det angrepspsspillet de spiller. Det er helt sykt! Håper ikke Suarez forlater PL.. PL fortjener alle gode spillerne som finnes per dags dato Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Stygg takling, etterfulgt av noe som ser ut som en cat fight. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kan vel skylde seg selv over at det ikke ble straffespark. Snakk om å hjelpe til. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Sattan for et rødt kort til Oscar. Edit: Og det Eto'o gjør må jo være noe av det dummeste jeg har sett. Endret 30. desember 2013 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Haha Eto'o er så dum. Fy faen. Det der er straffe - 100 prosent. Alle som ser på fotball er enig i det garantert. Hazard sin kan diskuteres, siden han prøver og hjelper til å bli felt, mens Suarez faktisk blir felt plutselig mens han løper. Ja han overspiller ETTER han blir felt, men det har ingenting å si hvis en dommer er god nok til å se at han faktisk blir felt på vei mens han bare løper etter ballen. Kan noen fortelle meg hvorfor Cahill skulle ha rødt, det er det eneste jeg ikke husker fra de tingene som har blitt nevnt her...? Ellers morsomt at vi er 2p bak liverpool og alle pool-fansen jeg kjenner har snakket dritt et par dager siden om at vi er utrolig langt vekke og vi skal kjempe med lag som southampton for topp 10 plass osv osv mens de skal gå for ligaen. Deilig at det har snudd seg litt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Cahill hadde en takling som ville brukket beinet til Suarez tvert av om han hadde truffet. Latterlig at det ikke ble rødt selv om han bommet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Shit hvordan kan jeg ikke huske det.. noen som har GIF eller video? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Shit hvordan kan jeg ikke huske det.. noen som har GIF eller video? http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/premier-league-studio-klar-straffe-782302.html 1:20 ut i videon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Takk! Så like greit hele videon og er enig i alt de sier. Virkelig kjipt for Pool-fans dette her. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Skjer det no videre med Lucas-Oscar saken? Eller blir den glemt? Skrtel slapp også unna med kort..Tenker da på når han setter kneet i ryggen til Oscar..Gult? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Oscar fikk jo gult på stedet så han slipper nok unna. Lucas derimot kan være i trøbbel for kvelertaket. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Åja, fikk ikke med meg det, men da håper jeg Lucas blir straffa!! Men åssen funker det, er det slik at Oscar må klage på det eller noe sånt? Eller blir det tatt opp uansett? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kan vel skylde seg selv over at det ikke ble straffespark. Snakk om å hjelpe til. Uansett om han overspiller eller ei, noe som jeg mener han ikke gjør, er det forsatt soleklar straffe. Etoo er kun opptatt av å takle Suarez, ikke ballen. Han springer i løpende fart etter ballen og får plutselig en fot i veien (av en som fortjener en på trynet), som resulterer til at en lett da fyker som ei flue ned på bakken - så nei, han overspiller ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Åja, fikk ikke med meg det, men da håper jeg Lucas blir straffa!! Men åssen funker det, er det slik at Oscar må klage på det eller noe sånt? Eller blir det tatt opp uansett? Om Oscar hadde klaget på det hadde han vært større cunt en han alt er. Bør be til høyere makter at han ikke ble utvist. Samme gjelder forsåvidt Terry og Cahill også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Terry utvist for hva? Lucas sa tydeligvis unnskyld etter kampen, så ingen klager fra Oscar sin side ihvertfall.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Knotene til Etoo i kneet til Hendo i starten av kampen førte til at Hendo er usikker til neste kamp. Nok et eksempel på hvor svak kamp Webb hadde da han ikke ga gult en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå