Colin. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Horrible Webb, helt udugelig NOK EN GANG.... Englands beste domme, my ass. Og Mouriho driter seg ut, kvalmt. Endret 29. desember 2013 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Må tåles. Snupp Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Sånn. Kan vi slippe mer av den evinnelige "nå tar vi gull og knuser alle"-holdningen fra enkelte her inne nå? Hvem refererer du til? 95% av Liverpoolfansen her satser alt på fjerdeplassen, såvidt jeg har sett hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Haha, den kommentaren fra Mourinho! ahha Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Og selv om vi har hatt noen avgjørelser i mot er det ikke det som er grunnen til at vi tryner nå. Spillet er ikke som det har vært. Spillerne våre er slitne. Vi har ingenting å sette innpå for å løfte laget. Vi blir rett og slett slått av bedre lag, dommeravgjørelser eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Haha, den kommentaren fra Mourinho! ahha What did he say? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Gult til Suarez for filming, klovnen Jose. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Skjønner forøvrig ikke hvorfor Smith kom inn. Vi har flere ungutter som er bedre enn ham. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 What did he say? De viste situasjonen hvor Eto'o spenner Suarez. Så sier han "I would have given Suarez a yellow every game". Tror det ikke var meningen at det skulle komme på kamera. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvem refererer du til? 95% av Liverpoolfansen her satser alt på fjerdeplassen, såvidt jeg har sett hvertfall. Vet at mange her er realister, heldigvis. Mener å huske, from the top of my head, at blant annet Ally har vært litt vel høyt oppe i det siste. Mulig jeg blander navn her, men det er vel bare å bla noen sider bakover i TIA-tråden for å finne ut hvem som mangler litt bakkekontakt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Gult til Suarez for filming, klovnen Jose. PL hadde vært kjedelig om det var Moyes eller Wenger som skulle være noen mal for hvordan trenere skal være. Mourinho og Rodgers er i alle fall åpne. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 De viste situasjonen hvor Eto'o spenner Suarez. Så sier han "I would have given Suarez a yellow every game". Tror det ikke var meningen at det skulle komme på kamera. Hehe, Classic. Digger den mannen, bare synd han er så god. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Uff, maa gaa aa roe meg ned. Dette var forferdelig aa vere vitne til. Hadde det vert en omgang, Chelsea lett som fortjente det, men naa maa jeg si jeg er meget frustrert. Suarez blir drapstaklet og dommerne gjer ikke en dritt for aa beskytte han. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 PL hadde vært kjedelig om det var Moyes eller Wenger som skulle være noen mal for hvordan trenere skal være. Mourinho og Rodgers er i alle fall åpne. Wenger lirer vel av seg litt til tider han også, ihvertfakk når han taper. Men helt enig, morsomt med Mourinho igjen i PL sånn sett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Vet at mange her er realister, heldigvis. Mener å huske, from the top of my head, at blant annet Ally har vært litt vel høyt oppe i det siste. Mulig jeg blander navn her, men det er vel bare å bla noen sider bakover i TIA-tråden for å finne ut hvem som mangler litt bakkekontakt. Du husker feil... Når har jeg skrevet at Liverpool blir ligavinner denne sesongen? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du husker feil... Når har jeg skrevet at Liverpool blir ligavinner denne sesongen? Ikke det, men sa ikke du at vi slår Chelsea lett eller noe her om dagen? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Rodgers med et gullkorn: BR: "Eto'o was fortunate to be on the pitch. Howard Webb was excellent today" 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) @cmyrland Jo, men det er nå en annen ting enn å bli for høy på pæra og si at vi vinner ligaen. Det var det du refererte til at jeg var en dem. Endret 29. desember 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Rodgers med et gullkorn: BR: "Eto'o was fortunate to be on the pitch. Howard Webb was excellent today" Fergie-takter. ^ ^ Ikke det, men sa ikke du at vi slår Chelsea lett eller noe her om dagen? Vi hadde slått chelsea på brua, men Jose Mouriniho slår vi nok ikke på Brua. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Rodgers med et gullkorn: BR: "Eto'o was fortunate to be on the pitch. Howard Webb was excellent today"[/size] Han sa strengt tatt at Webb er en "excellent referee", og ikke at han var "excellent today". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå