Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kanskje ikke, men dere har fortsatt tapt begge steder i år, så er vel strengt tatt flere harde bortekamper enn disse to.

Hvordan gikk det når United kom til Etihad sa du? Og ble ikke United utspilt av Jose's kynisme på hjemmebane? Fuck off.

Lenke til kommentar

så alle lag som har slått United i år er topplag?

 

Nei. Eller jo, bortsett fra West Bromwich.

 

Men det er jo dine ord at det er bare to harde bortekamper i år. Det er jo helt feil, spesielt når Liverpool sliter med å vinne borte mot topplagene, og har kun vunnet én bortekamp mot topp 8 lagene, når de har spilt borte mot seks av dem allerede, og tapt mot det siste borte i ligacupen.

Lenke til kommentar

Må være vanskelig for Rodgers. 2 tøffe bortekamper, flere horrible dommeravgjørelser som kunne påvirket utfallet. Så blir han etterforsket vis han sier noe mot dommerene.

 

På samme måte som spillere og trenere får tyn når de ikke presterer. Så burde ihvertfall dommerene tåle litt.

 

Har alltid sagt når andre lag klager over dommeren, at det ikke er dommeren som skal avgjøre kamper. Det er laget. Dessverre gjelder det også idag. Vi burde produsert mer.

 

Skal bli godt å få tilbake spillere på skadelisten utpå nyåret. Noen som vet når Sturrigde er tilbake?

Endret av GLN
Lenke til kommentar

Sånn. Kan vi slippe mer av den evinnelige "nå tar vi gull og knuser alle"-holdningen fra enkelte her inne nå?

Jeg har sagt det siden juli/august at vi må kjempe om topp 4. Ikke vits å tenke på ligagull. For et par uker siden sa jeg at jeg regner med 0 poeng i disse to kampene, og se hvordan det gikk.

Alt frem til jul er praktisk talt ubetydelig så lenge du ikke havner alt for langt bak teten. Det er romjula og januar + februar som gir oss en pekepinn på hvor landet ligger, og nå begynner vi å se konturene av hvor det ligger for LFC. For smal tropp = overbelastning av viktige spillere = skader i denne perioden = massevis av poengtap nå. Det er vel enda en stund til vi har Enrique, Gerrard og Sturridge tilbake, og ihvertfall en god stund til de er i toppform igjen.

Januar *kan* gi oss en signering eller to som løfter laget, men det er ikke noe man kan gå ut i fra. United, City og Chelsea i sær har sterke tropper og trenger få, om noen, forbedringer i januar for å kunne stå løpet ut. Vi er ikke i nærheten av å ha en tropp på det nivået.

 

Jeg er også spent på hva denne milliard-troppen til Tottenham er i stand til å få til i løpet av vinteren og våren..

Greit med en liten finger i jorda for overivirige fans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...