Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Eto'o er så dum. Fy faen. Det der er straffe - 100 prosent. Alle som ser på fotball er enig i det garantert. Hazard sin kan diskuteres, siden han prøver og hjelper til å bli felt, mens Suarez faktisk blir felt plutselig mens han løper. Ja han overspiller ETTER han blir felt, men det har ingenting å si hvis en dommer er god nok til å se at han faktisk blir felt på vei mens han bare løper etter ballen.

 

Kan noen fortelle meg hvorfor Cahill skulle ha rødt, det er det eneste jeg ikke husker fra de tingene som har blitt nevnt her...?

 

Ellers morsomt at vi er 2p bak liverpool og alle pool-fansen jeg kjenner har snakket dritt et par dager siden om at vi er utrolig langt vekke og vi skal kjempe med lag som southampton for topp 10 plass osv osv mens de skal gå for ligaen. Deilig at det har snudd seg litt :D

Lenke til kommentar

ibdj7fZJcuhvtE.gif

 

Kan vel skylde seg selv over at det ikke ble straffespark. Snakk om å hjelpe til.

 

Uansett om han overspiller eller ei, noe som jeg mener han ikke gjør, er det forsatt soleklar straffe. Etoo er kun opptatt av å takle Suarez, ikke ballen. Han springer i løpende fart etter ballen og får plutselig en fot i veien (av en som fortjener en på trynet), som resulterer til at en lett da fyker som ei flue ned på bakken - så nei, han overspiller ikke.

Lenke til kommentar

Åja, fikk ikke med meg det, men da håper jeg Lucas blir straffa!! Men åssen funker det, er det slik at Oscar må klage på det eller noe sånt? Eller blir det tatt opp uansett?

 

Om Oscar hadde klaget på det hadde han vært større cunt en han alt er. Bør be til høyere makter at han ikke ble utvist. Samme gjelder forsåvidt Terry og Cahill også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...