pasc Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Y0! Sitter nå på bestefar sin ny innkjøpte PC! Han har kjøpt PC'er til 76.000 .....ehh......er det bare meg eller er det litt mye? Det er hans første PC'er. Han har kjøpt 2 stasjonære til 26.000 stk og en laptop til 24.000. Jey................ Specs : 19" LCD 2.66GHz 512MB RAM GeForce 5200 FX 128 MB Sånn lite kabinett (vet ikke hva d heter jeg :oops: ) 120GB ++++ Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Passer bedre under "løst og fast". Flyttes. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 det er litt mye for pc'er mener jeg! men det spørs jo litt da.... 1. har han kjøpt alle pc'ene på likt? 2. dersom nei på 1. så når kjøpte han de forskjellige? en jeg kjenner kjøpte en pentium 75mhz for 24.000,- etter konfirmasjonen! det var det beste på markedet da! så dersom bestefaren din har brukt så mye på pc'er på ca.8år er det ikke så gale! Lenke til kommentar
pasc Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Han kjøpte laptopen og ene stasjonære 2 uker før den andre stasjonære. Og JA.....jeg syns d var litt i dyreste laget Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ifølge overskrift kunne det nesten se ut som om du hadde overklokka / modda bestefaren din Bedre topic!?1? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Uff, han er vel desperat etter at du IKKE skal arve noe penger etter han da Kjøper mest mulig dyre ting før han dør. You never know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå