tomsi42 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Takk for et flott treff - varierte lysforhold og god tsipouro gjorde susen. Her legger vi ut blinkskuddene våre. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Det ble mye interessant i dag. Her er et lite utvalg (fra først sortering): 4 Lenke til kommentar
eks Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Da får jeg poste noen av mine bomskudd... Omtrent det samme som Tomsi... Danskebåten i solnedgang... Sperrebukk mot betongblokk: Da hadde jeg ikke så veldig mye mer fornuftig å poste... 3 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Her er ett av mine bilder. Poster flere i bloggen i løpet av romjula. Takk for en hyggelig tur alle sammen! 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Olympus har jo rett i at det er et "Dramatic filter" Her er ett av mine bilder. Poster flere i bloggen i løpet av romjula. barcode_7993-2.jpg Takk for en hyggelig tur alle sammen! Pent. og takk for en fin tur. Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for hyggelig treff! Her kommer ett av mine - flere kommer nok etter hvert. _DSC7998 by FredrikPhotography, on Flickr 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for hyggelig treff! Her kommer ett av mine - flere kommer nok etter hvert. _DSC7998 by FredrikPhotography, on Flickr Mange bra bilder på Flickr kontoten din! Jeg kommer til å følge deg der. Takk for et flott treff - varierte lysforhold og god tsipouro gjorde susen. Her legger vi ut blinkskuddene våre. Liker godt regnbue og barcode bildet ditt Tomsi. Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for det CardinalGuzman! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for et trivelig treff. Flotte bilder dere har lagt ut! Ser at danskebåten hadde en lei tendens til å snike seg med på bildene jeg tok utpå ettermiddagen Singing birds? Obligatorisk skyline Speiling Mast i solnedgang Ensom svale Lenke til kommentar
polljen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 For en "utenforstående" så var det mange bra bilder fra Barcode-området, både med og uten regnbue. Bildet fra Cardinal Guzman gav meg en en ekstra "god" følelse. Ikke minst så gir det lille skuret fremst i bildet, som lett kan forveksles med et naust, komposisjonen et ekstra dybde. At bildet også har et lys som virker litt dramatisk (for meg) skader heller ikke. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Sånn som lyset var så har jeg full forståelse for at det ble "skutt" mye mot Barcode. Jeg gjorde også det, men jeg synes det er litt artig å se forskjellene i hvordan vi valgte å gjøre det. Her er noen utvalgte fra meg: Oppstigning: Barcode og regnbue: Barcode: Tvilsom type: Snarvei over operataket: Tvilsom bøling: 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Takk for en hyggelig trask i veldig varierende vær og til tider særdeles flott fotolys. Godt å komme seg ut med kameraet igjen Her er et knippe av mine. Østbanen Barcode under regnbuen(e) Barcode og naust Sørenga flytebro Svaneportrett Endret 29. desember 2013 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for en hyggelig tur, ørlite surt innimellom, men flott fotovær! Fine bilder som er postet, jeg falt spesielt for Sperrebukken til eks og Andreasfe sin Barcode under regnbue, med gjerdet som følger linjene til regnbuen...eller omvendt Fikk da noen jeg ble brukbart fornøyd med.. Først, japs with umbrellas: Med Leica i motlys: Ett med hele fotogjengen (øverst): Så noen som vel kunne hatt linjer som tema: Ble kanskje litt mange det her, men slenger på et par diverse til slutt: (må vel ha med en regnbue jeg også ) Ser det er mange som bruker flickr, hvilken størrelse legger dere ut der? Og hvordan legger man link her i bildetrådene? 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 For en "utenforstående" så var det mange bra bilder fra Barcode-området, både med og uten regnbue. Bildet fra Cardinal Guzman gav meg en en ekstra "god" følelse. Ikke minst så gir det lille skuret fremst i bildet, som lett kan forveksles med et naust, komposisjonen et ekstra dybde. At bildet også har et lys som virker litt dramatisk (for meg) skader heller ikke. Hjertelig takk Polljen. Dette varmet en gammel krok Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nå har jeg postet en hel haug med bilder fra vår lille fotovandring: http://cardinalguzman.wordpress.com/2013/12/31/new-years-gallery-2014/ Godt nyttår til alle Akam'ere! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det er så mye fine bilder her allerede, så jeg vet ikke om jeg har noe å komme med, men jeg skal prøve å unngå regnbuer. Dette har vært ganske frustrerende, helt umulig å få overført fra Lightroom 5 til Flickr, og det tok timesvis å bruke uploading fra Flickr, holdt på å gi opp. Hadde aldri slike problemer med gammel og langt tregere PC og LR4. Takk for hyggelig følge og for at dere hjalp meg med å redusere innholdet i tsipouroflasken. _DSC7890 To the opera.jpg by JorunT, on Flickr _DSC7894 Trees.jpg by JorunT, on Flickr _DSC7897Palehaven.jpg by JorunT, on Flickr _DSC7899 We see you.jpg by JorunT, on Flickr _DSC7915 Cracked marble by JorunT, on Flickr _DSC7927 Almost Braille by JorunT, on Flickr _DSC7940 Dummy owl by JorunT, on Flickr (her lot vis oss lure) _DSC7956 What's next by JorunT, on Flickr _DSC7958 Last rays of sun by JorunT, on Flickr _DSC7962 Cheers by JorunT, on Flickr _DSC7967 All angles covered by JorunT, on Flickr _DSC7968 Evening sun Barcode by JorunT, on Flickr _DSC7970 Shadows and light by JorunT, on Flickr _DSC7989 Lined up by JorunT, on Flickr _DSC8005 Mirror image, the Opera building by JorunT, on Flickr 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bra bilder på Flickr kontoen din Jorun. Interessant å se at vi fikk helt forskjellige uttrykk av våre bilder. Spesielt der både du og jeg tok bilde av han narkisen. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Det har blitt lagt ut en uforskammet mengde med flotte bilder fra dette treffet. Særdeles mye bra fra alle, men dette er nok favorittene. Tomsi: Tett på potteplanta eks: Danskebåten i solnedgang Aeutius: Oppstigning JorunT: Cheers Jan R.: Fotogjengen trengt oppi et hjørne. CardinalG: Liker det litt tettere utsnittet du har i IMG_7995 i bloggen Fredrik27: Barcode med speiling lama: Speiling Noen til fra meg: Fotograferer på vannet Går på vannet by Andreasfe, on Flickr Sørenga i solnedgang Sørenga solnedgang by Andreasfe, on Flickr Hovedøya i solnedgang Hovedøya solnedgang by Andreasfe, on Flickr Svaneportrett 2 Svaneportrett front by Andreasfe, on Flickr Potteplanter Potteplante by Andreasfe, on Flickr Bjellepynt Bjeller by Andreasfe, on Flickr Endret 2. januar 2014 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det har blitt lagt ut en uforskammet mengde med flotte bilder fra dette treffet. Særdeles mye bra fra alle, men dette er nok favorittene. Tomsi: Tett på potteplanta eks: Danskebåten i solnedgang Aeutius: Oppstigning JorunT: Cheers Jan R.: Fotogjengen trengt oppi et hjørne. CardinalG: Liker det litt tettere utsnittet du har i IMG_7995 i bloggen Fredrik27: Barcode med speiling lama: Speiling Bjeller by Andreasfe, on Flickr Takk for det Andreas. Veldig hyggelig at du tok turen innom bloggen for å se resultatene mine fra turen. Jeg synes du på flott vis har klart å fange julestemningen i bildet "Bjeller", og dette på tross av at det ikke var noe snø å spore i mils omkrets! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Bra bilder på Flickr kontoen din Jorun. Interessant å se at vi fikk helt forskjellige uttrykk av våre bilder. Spesielt der både du og jeg tok bilde av han narkisen. Takk for det, CardinalGuzman. Jeg synes nok at du var litt dristigere med portrettet av typen på Karl Johan, jeg hadde store kvaler med å gå for nær innpå og valgte å ha med mer av bakgrunnen som kontrast. Masse fint i bloggen din, for øvrig. Andreas: Motlysbildene dine fra Sørenga fikk meg til å ta en ny titt på egne med samme motiv, jeg ser nå at jeg kunne øke metning og kontrast en god del i bildet uten at det sprakk. I det hele tatt er det veldig lærerikt å sammenligne bidragene fra dere alle, absolutt inspirerende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå