Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Arsenal

Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det er jeg som har hovedansvaret å lage kamptråder hvor Newcastle taper. Så Admiralen får ikke lov til og forstyrre meg på det og blande seg inn.

Lenke til kommentar

Syns ikke de har et mye sterkere lag i år kontra i fjor.

Er du seriøs nå? Newcastle er jo latterlig mye sterkere i år enn i fjor, selv om det kun kom inn en ny spiller. Flere av spillerne har blitt kjent med tempoet i PL og sikrer på seg selv, og andre spillere har plutselig fått spilletid, noe som har styrket laget betraktelig. Det er et helt annet Newcastlelag vi har sett i år enn i fjor, selv om det enda ikke er helt på topp.

Det jeg tror feller Newcastle i denne kampen er mangelen på fart i backlinja. Tror Newcastle kommer til å stå ganske høyt og det er også noe de kommer til å straffes for. Verken Williamson eller Colo er særlig raske, og Debuchy og Santon er heller ikke mye å skryte av hva fart gjelder. Så det blir nok tap, selv om jeg tror Newcastle fort kan gi Arsenal en hard kamp.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han blir neppe hvilt,da hadde han sittet på benken og kunne kommet inn om nødvendig. Er nok en småskade.

Ozil har ikke vært så god i det siste at han ikke kan byttes ut. Da håper jeg på Cazorla i midten med Rosicky og Walcott på kant.

Wilshere er vel tilbake etter suspensjon nå? Da blir det vel han og Arteta/Flamini på midten med Cazorla foran seg. Forhåpentligvis...

Lenke til kommentar

Deg om det. Jeg tviler på at Arsenal er mer redde for Newcastle enn de var i fjor.

Det gjør de helt sikkert ikke, men det betyr ikke at Newcastle ikke er bedre i år enn i fjor. Newcastle har vært latterlig mye bedre i år enn i fjor. Det ser alle. Og sommerens eneste signering var et stort steg opp, og Remy har alene styrket stallen betraktelig Så jo, sterkere enn i fjor..

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Arsenal er nok ikke redde Newcastle, det tror jeg du har helt rett i, Martin. Men selve laget er nok sterkere enn i fjor med tanke på samspill, selvtillit og fysikken til januarsigneringene.

Om Walcott starter i dag, så har ikke bakrekka fart nok til og stoppe han. I den her kampen skulle nok MYM og Haidara fått starte. Men det gjør er nok ikke.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Arsenal er nok ikke redde Newcastle, det tror jeg du har helt rett i, Martin. Men selve laget er nok sterkere enn i fjor med tanke på samspill, selvtillit og fysikken til januarsigneringene.

Akkurat som vi er et bedre lag i år enn i fjor, med en signering. Tror fortsatt vi har et meget godt tak på Newcastle, som vi puttet åtte mål på i fjor. Jeg sier ikke vi møter er dårlig lag, eller at det blir walkover.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, dere er et sterkere lag i år kontra i fjor. Det er jeg helt enig i. Ang. den kampen på Emirates hvor det ble 7-3, så hadde vi 6-7 skader i laget og milelang tapsrekke, så jeg håper i alle fall denne kampen blir mer lik (og litt bedre favør oss) 0-1 kampen ved sesongslutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...