Muggkaare Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Nei. NEI! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Det er jeg som har hovedansvaret å lage kamptråder hvor Newcastle taper. Så Admiralen får ikke lov til og forstyrre meg på det og blande seg inn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Blir vel en grei H dette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Blir vel en grei H B dette. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Tror det blir uavgjort faktisk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Dette blir nok en meget jevn kamp. Newcastle er favoritter og jeg er fornøyd om vi haler i land 1 poeng Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Newcastle har slått oss en gang på de siste 15 oppgjørene i alle turneringer, fire på de siste 30. Newcastle er et lag vi har godt tak på. Syns ikke de har et mye sterkere lag i år kontra i fjor. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Walcott var innvolvert i 5 av 7 mål da han spilte på topp mot Newcastle på Emirates i fjor. Kanskje en idé at han får prøve seg der igjen? Endret 29. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 fucck admiralen som laget kamptråd 3-0 Cabaye, Gouffran ig Remy ;( 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Syns ikke de har et mye sterkere lag i år kontra i fjor. Er du seriøs nå? Newcastle er jo latterlig mye sterkere i år enn i fjor, selv om det kun kom inn en ny spiller. Flere av spillerne har blitt kjent med tempoet i PL og sikrer på seg selv, og andre spillere har plutselig fått spilletid, noe som har styrket laget betraktelig. Det er et helt annet Newcastlelag vi har sett i år enn i fjor, selv om det enda ikke er helt på topp. Det jeg tror feller Newcastle i denne kampen er mangelen på fart i backlinja. Tror Newcastle kommer til å stå ganske høyt og det er også noe de kommer til å straffes for. Verken Williamson eller Colo er særlig raske, og Debuchy og Santon er heller ikke mye å skryte av hva fart gjelder. Så det blir nok tap, selv om jeg tror Newcastle fort kan gi Arsenal en hard kamp. Endret 29. desember 2013 av Sexy Mann29 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Leser rykter om at Özil ikke er med i troppen i dag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Teit å hvile han denne kampen når vi har Cardiff neste Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er du seriøs nå? Newcastle er jo latterlig mye sterkere i år enn i fjor, selv om det kun kom inn en ny spiller. Deg om det. Jeg tviler på at Arsenal er mer redde for Newcastle enn de var i fjor. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Han blir neppe hvilt,da hadde han sittet på benken og kunne kommet inn om nødvendig. Er nok en småskade. Ozil har ikke vært så god i det siste at han ikke kan byttes ut. Da håper jeg på Cazorla i midten med Rosicky og Walcott på kant. Wilshere er vel tilbake etter suspensjon nå? Da blir det vel han og Arteta/Flamini på midten med Cazorla foran seg. Forhåpentligvis... Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Deg om det. Jeg tviler på at Arsenal er mer redde for Newcastle enn de var i fjor. Det gjør de helt sikkert ikke, men det betyr ikke at Newcastle ikke er bedre i år enn i fjor. Newcastle har vært latterlig mye bedre i år enn i fjor. Det ser alle. Og sommerens eneste signering var et stort steg opp, og Remy har alene styrket stallen betraktelig Så jo, sterkere enn i fjor.. Endret 29. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Arsenal er nok ikke redde Newcastle, det tror jeg du har helt rett i, Martin. Men selve laget er nok sterkere enn i fjor med tanke på samspill, selvtillit og fysikken til januarsigneringene. Om Walcott starter i dag, så har ikke bakrekka fart nok til og stoppe han. I den her kampen skulle nok MYM og Haidara fått starte. Men det gjør er nok ikke. Endret 29. desember 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Arsenal er nok ikke redde Newcastle, det tror jeg du har helt rett i, Martin. Men selve laget er nok sterkere enn i fjor med tanke på samspill, selvtillit og fysikken til januarsigneringene. Akkurat som vi er et bedre lag i år enn i fjor, med en signering. Tror fortsatt vi har et meget godt tak på Newcastle, som vi puttet åtte mål på i fjor. Jeg sier ikke vi møter er dårlig lag, eller at det blir walkover. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja, dere er et sterkere lag i år kontra i fjor. Det er jeg helt enig i. Ang. den kampen på Emirates hvor det ble 7-3, så hadde vi 6-7 skader i laget og milelang tapsrekke, så jeg håper i alle fall denne kampen blir mer lik (og litt bedre favør oss) 0-1 kampen ved sesongslutt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Vi stiller uten Ramsey og Özil. Selv om de ikke har spilt mot sitt beste den siste perioden gjør dette noe med innstillingen i laget. Tror vi får se et nervøst Arsenal mot et ivrig Newcastle med selvtillit fra forrige kamp. Godt vi har tilbake Koscielny. Uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå