IcedInsanity Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Moderatormelding Da slutter vi med diskusjon som går direkte på brukere. Endret 29. desember 2013 av Dysfuncti Moderatormelding lagt til Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Kampens spiller forresten: Debuchy. Mener noen noe annet skal jeg faen meg filleriste personen så mye at han gråter blod. For en spiller. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Kampens spiller forresten: Debuchy. Mener noen noe annet skal jeg faen meg filleriste personen så mye at han gråter blod. For en spiller. Enig, ble også imponert over Cabaye og Santon i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Santon var faktisk ålreit i dag ja, til tross for at han denne sesongen har vært vårt svakeste ledd. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Takk for kampen! Endret 29. desember 2013 av cfthompson 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Kampens spiller forresten: Debuchy. Mener noen noe annet skal jeg faen meg filleriste personen så mye at han gråter blod. For en spiller. Var utrolig god ja. Dog meget skuffet over at vi ikke prøvde å utnytte rommet bak han (eller Santon) i det hele tatt, men utvilsomt banens beste. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Rosicky også veldig god idag. Ga 110% absolutt hele kampen. Skulle ikke trodd han var 33. Gi han ny kontrakt, Wenger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Han var Arsenals beste garantert. Jobbet så jævlig hardt og som nevnt tidligere så har han utrolig bra decision making. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå