Gå til innhold

Høy flatskjerm?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg så på denne guiden på prisjakt.no:

http://www.prisjakt.no/category.php?k=393&o=eg_89&s=400

Men hvis man ønsker en pc som er innmari høy samtidig som flatskjermen ikke er bredere enn 70-75 centimeter. Er det noe spesielt som man kan stille inn på prisjakt.no for å få frem denne kategorien? De fleste 29-30 tommerene ser ut til å ha en maks høyde på ca 55 centimeter. Jeg trenger en monitor/flatskjerm som er enda høyere enn det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Da prøver jeg en gang til.

Jeg ønsker å ha en ekstern skjerm som er høy i forhold til tommestørrelsen. Det er slik at jeg kun har plass til en ekstern skjerm som er 70-75 sentimeter. Så for at skjermen skal bli større så ønsker jeg at den skal være høy. Men problemet er at hvis jeg skal ha en høyere skjerm så må jeg opp i tommestørrelse også, dvs at hvis jeg skal ha en ekstern skjerm som er f.eks 70 sentimeter høy så må jeg ha en ekstern skjerm som er 80 centimeter noe som blir for bredt.

Hvor kan jeg finne en ekstern skjerm er f.eks 80 centimer høy, men som ikke er bredere enn 75 centimeter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kjøp en skjerm som passer i bredden og lim på svart papp i bunn og topp. hvorfor er det så viktig at den er høy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...