Kiiips Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei Jeg så på denne guiden på prisjakt.no: http://www.prisjakt.no/category.php?k=393&o=eg_89&s=400 Men hvis man ønsker en pc som er innmari høy samtidig som flatskjermen ikke er bredere enn 70-75 centimeter. Er det noe spesielt som man kan stille inn på prisjakt.no for å få frem denne kategorien? De fleste 29-30 tommerene ser ut til å ha en maks høyde på ca 55 centimeter. Jeg trenger en monitor/flatskjerm som er enda høyere enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 hva mener du egentlig? forstår ikke hva du mener. skal du ha pc skjerm som matcher kabinett størrelsen? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kan du prøve å stile spørsmålet ditt på en annen måte? Var litt vanskelig å skjønne helt hva du leter etter Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Ok. Da prøver jeg en gang til. Jeg ønsker å ha en ekstern skjerm som er høy i forhold til tommestørrelsen. Det er slik at jeg kun har plass til en ekstern skjerm som er 70-75 sentimeter. Så for at skjermen skal bli større så ønsker jeg at den skal være høy. Men problemet er at hvis jeg skal ha en høyere skjerm så må jeg opp i tommestørrelse også, dvs at hvis jeg skal ha en ekstern skjerm som er f.eks 70 sentimeter høy så må jeg ha en ekstern skjerm som er 80 centimeter noe som blir for bredt. Hvor kan jeg finne en ekstern skjerm er f.eks 80 centimer høy, men som ikke er bredere enn 75 centimeter? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Sett skjermen på høykant. En 47" skjerm vil bli rundt 65 - 70 cm i høyden og litt over 108 - 115 cm i bredden, setter du en slik på høykant så er vel problemet løst...? Endret 1. januar 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 kjøp en skjerm som passer i bredden og lim på svart papp i bunn og topp. hvorfor er det så viktig at den er høy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå