elborgo Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Håper jeg klarer å forklare dette godt nok. Bor i en leilighet med wifi. Skulle gjerne fått internettkabel inn i Tv og xbox. Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ta kabel fra modem eller routern til XBOXen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Regner med at han leier hos noen og kun har Wi-Fi i leiligheten/hybelen (dritdårlig gjort av utleier btw ). Det du trenger er en såkalt trådløs bro. Hvis du har en gammel ruter liggende kan du flashe den med DD-WRT om den har støtte for det. Da får du denne funksjonaliteten. Hvis ikke må du kjøpe en egnet enhet. Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 hehe, du har helt rett. Nevnte ikke en viktig ting, har ikke noe ruter/modem. Har kun tilgang via wifi til ruter hos husverten. Er ikke noe kabel som går inn til min leilighet. Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Så jeg kan bare kjøpe en ruter som kan ta inn trådløst nett, for så å sende signalet videre med kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå