Infectionsys Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Leter etter de gamle Mulle Mekk spillene, som holdt meg underholdt før i tida. Bygg Fly med Mulle mekk Bygg Biler med Mulle Mekk Bygg Båter med Mulle Mekk. Er de spillene jeg leter etter. Minner Har du link til et sted å kjøpe dem, eller laste dem ned er jeg takknemlig hvis du poster dem Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Husker de spillene veldig godt. Var en kompis som hadde dem. Fant fort ut med google at det blir vanskelig å finne sånn uten videre. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hadde Biler og Båter. Hadde jeg hatt mulighet til det, hadde jeg spilt dem igjen. De er ikke bare bare å finne dem, og nærmest umulig å få på norsk. Lykke til Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Finnes på de derre ulovlige sidene Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Finnes på de derre ulovlige sidene Tror ikke det. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 De finnes på TPB. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ser det nå. Sist jeg sjekket (i 2009) var de ikke der Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Lastet dem ned på TPB. Fikk kun en ISO fil, og når jeg prøvde å kjøre denne i Mount, fikk jeg opp at programmet ikke støttet PCn. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Lastet dem ned på TPB. Fikk kun en ISO fil, og når jeg prøvde å kjøre denne i Mount, fikk jeg opp at programmet ikke støttet PCn. Prøv å kjør i kompatibilitetsmodus Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Prøv å kjør i kompatibilitetsmodus Litt vanskelig når det gjelder en ISO fil som skal kjøres fra Min Datamaskin. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Litt vanskelig når det gjelder en ISO fil som skal kjøres fra Min Datamaskin. Ser ikke hvorfor det skal være et problem. Er jo uansett en programfil som skal kjøres 1 Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Ser ikke hvorfor det skal være et problem. Er jo uansett en programfil som skal kjøres ISO filen inneholder en del filer ja. Tok også ut setupen, endret kompatibilitet, men funka ikke. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 ISO filen inneholder en del filer ja. Tok også ut setupen, endret kompatibilitet, men funka ikke. Må ikke ta ut setupen da Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Husker jeg ble så forbana på at man måtte lage et vrak for at bilen skulle få en bra score, fy flate hva slags norsk var det han der dommeren snakket?? Dikkiderier og mikkiflerier. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 ISO filen inneholder en del filer ja. Tok også ut setupen, endret kompatibilitet, men funka ikke. Pakk ut alle filene til en mappe eller CD, sett programfilen i kompatibilitetsmodus, og kjør spillet. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 ISO filen inneholder en del filer ja. Tok også ut setupen, endret kompatibilitet, men funka ikke. Last ned poweriso eller Daemon tools Mount iso fil i virtual drive manager. Gå til min datamaskin og kjør "mulle mekk" CD'en som om du skulle hatt en håndfast CD i datamaskinen. Ingen vits i å pakke ut eller flytte noe. Når programmet er ferdiginstallert kan det hende du må bytte til kompitabilitetsmodus på selve exe filen før du kjører spillet Lenke til kommentar
T_hanssen02 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Hei er det noen som selger eller veit kor man får tak i mulle mekk? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 Her får du kjøpt Mulle Mekk: www.inspirasjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå