crapgame Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 noen som vet om noen norske steder (butikker/internett steder) som selger klipsch promedia 5.1 eller 4.1?? er disse bra eller er det noen andre bedre? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Prøvd audiocompaniet.no eller Oslohificenter.no. Mener dem skal ha dette... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Audiocompaniet er i hvertfall norsk importør, så de har det nok Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 noen som vet om noen norske steder (butikker/internett steder) som selger klipsch promedia 5.1 eller 4.1??er disse bra eller er det noen andre bedre? det finnes bedre, les de andre trådene om klipsch som er bare noen dager gamle. Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tror Digital Impuls i Torggata (Oslo) selger 5.1-utgaven. De selger også en 2.1-versjon. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Audiocompaniet og Oslo hificenter har i allefall Klipsch Promedia ja Audiocompaniet er forøvrig norsk importør ja Jeg har kjøpt mine klipsch promedia derifra ja Lenke til kommentar
danandre Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg vurderer å kjøpe Klipsch 5.1 systemet dems, men jeg lurer litt på hvordan jeg skal få det til slik at jeg kan bruke høytalerne når jeg sitter forsan PC og til DVD avspilling... Er det ikke kun analoge innganger på det anlegget? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Både ja og nei Det er kun analoge innganger på høytalerne ja, men man kan utvide med en Klipsch DD 5.1 boks til ca 2000 kr og da får man innganger for både optisk og analog spdif + en god del andre inn og utganger.. Den funker altså som en Pre Amp... Min funker suverent i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå