Erikhaug1 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei, jeg har merket at plutselig kortlyset på mopeden min ikke virker lenger. Hva kan forårsake dette? Når jeg har på lang lys fungerer begge lysene, mens når jeg har kortlys så er begge av Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg har samme problemet på min moped. Det er nærlyspærene som er gåen. Det er strangt tatt ikke mye til problem, det er bare at jeg ikke har giddet å skifte dem. Den kan være en kontaktfeil en plass, men mest sannsynlig er det lyspærene du må bytte. Lenke til kommentar
Erikhaug1 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har samme problemet på min moped. Det er nærlyspærene som er gåen. Det er strangt tatt ikke mye til problem, det er bare at jeg ikke har giddet å skifte dem. Den kan være en kontaktfeil en plass, men mest sannsynlig er det lyspærene du må bytte. takk for svar, men når jeg har på langlys så fungerer begge pærene. Så skjønner ikke kordan pæra kan vær gåen då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå