Tristus`- Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Når jeg holder inne 3 taster samtidig mens jeg spiller, kommer det fra kabinettet, *PIIIIP* Har dette noe med tastaturet eller med windows å gjøre? Irriterende.. takk.. Mvh tristus`- Lenke til kommentar
oby Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er nok tastaturet som ikke takler at du holder inne flere taster samtidig. Men det finnes mange tastaturer som takler at du kan holde inne både 4 og 5 taster samtidig Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er ikke helt uvanlig at tastaturet syter om at du holder inn for mange taster som bruker den samme signalgangen i keyboard-matrisen, men det bør variere mellom hvilke tre taster man holder inn. Uansett; ta en titt på denne DOC'en hos How Stuff Works så blir det hele kanskje litt bedre forklart. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hadde samme problemet da jeg brukte PS2 inngangen til tastaturet mitt, og tror jeg skrev en tråd om det her. Fikk da vite at det er slik med PS2 inngangen, men ikke med USB. Siden tastaturet jeg har er både PS2 og USB kompatibelt, koblet jeg det da til USB isteden(eneste grunn til at jeg brukte PS2 var at jeg ville fri opp noen USB innganger), og problemet var da borte. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er tastaturet. Utrolig irrterende når du skal spille CS eller noe når sånt skjer. Kjøp deg Logitech Internet Navigator SE. Beste som fins til spilling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå