BambiBoy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei, Jeg lurte på om noen som har bedre peiling enn meg selv, kunne komme med anbefalinger til vifter i pull-konfigurasjon. Disse skal monteres på radiatorer og må derfor være gode til statisk trykk. Jeg vet så langt at noiseblocker eloop vifter, ikke er et alternativ, siden de lager mye lyd i pull-konfigurasjon. Noctua må dessverre bli utelatt i denne sammenhengen, fordi de kommer til å være utrolig stygge i bygget. Corsair vurderer jeg, fordi jeg har et par, men jeg er mest ute etter noen nøytrale vifter. Med det mener jeg ensfarget, så de "maskerer" seg med radiatoren, så helst svart. Ja, det ble en lang beskrivelse. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Gentle Typhoon 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har ett litt ot spm; de få gradene du får i forskjell er de verdt pengene ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har ett litt ot spm; de få gradene du får i forskjell er de verdt pengene ?Nja, stillheten er det... Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Holder glatt med Marius her. Konge vifter, GT. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Men kan de skaffes her til lands? - Glem det fant det. Annet spørsmål: 800 rpm eller 1150 rpm? Endret 28. desember 2013 av BambiBoy Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 1150 + viftekontroller. Fåes hos techbay.no. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noctua NF-F12 og elektrikerteip. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noctua NF-F12 og elektrikerteip. Lykke til med å teipe bladene Rammen kan spraymales, men ikke bladene Håper Noctua snart tenker med hodet og ikke rævva (design) Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Lykke til med å teipe bladene Rammen kan spraymales, men ikke bladene Håper Noctua snart tenker med hodet og ikke rævva (design) Jeg hørte at de kommer med svarte vifter Jeg håper at det kommer snarest og fikser problemet deres med utseende. Jeg går forresten med Corsair vifter. Jeg har noen fra før, så det vil nok redusere kostnadene. Ellers, takk for nærmere innsikt i verdenen av vifter. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Lykke til med å teipe bladene Rammen kan spraymales, men ikke bladene Håper Noctua snart tenker med hodet og ikke rævva (design) ...og filter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå