KevinKeegan Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Hb01nSOzwns Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bruker som aldri har posta før, legger en anonym youtube video på spill forumet, uten noe mer info. Nei den linken trykker jeg ikke på. 1 Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bruker som aldri har posta før, legger en anonym youtube video på spill forumet, uten noe mer info. Nei den linken trykker jeg ikke på. Kjedelig du er da. Men skrive det gidder du. Var jo bare en sang på Youtube. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kjedelig du er da. Men skrive det gidder du. Var jo bare en sang på Youtube. Jeg er det minst kjedelige mennesket på jorda. Nå hysj med deg og les leksene dine! Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg er det minst kjedelige mennesket på jorda. Nå hysj med deg og les leksene dine! My bad. Ville bare ha frem at det bare var en Youtube link og det ikke skader å se hva han prøvde å vise frem. Helt enig at det var informasjons mangel osv. Min egen mening er at filmen han linket til ikke er noe "the fox" eller "gangnam style" killer akkurat. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Desperat forsøk på å få views? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Desperat forsøk på å få views? Det kan det da ikke være OneRepublic er jo kjempekjent Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bruker som aldri har posta før, legger en anonym youtube video på spill forumet, uten noe mer info. Nei den linken trykker jeg ikke på. Linken biter ikke... 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Svaret er vel at Nei, den slår ingenting, sangen får vel gå noen runder på radioen før den glemmes av alle. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Linken biter ikke... 1. Den var feil posta, var posta i spill orignalt 2. Første post til en bruker med en link uten info er alltid luguvert selv om det er en youtube link 3. som nevnt over virket det som en post for å få mest mulige views på linken, noe jeg ikke er villig til å gi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå