Weeb91 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei. Har bygget meg ny pc nå, og installert win 7 på nytt på en ssd harddisk. Opplever dog noen problemer. For det første kommer bare 2 av 4 harddisker opp. Jeg har også koblet til CDROM som ikke kommer opp. Oppstarten er også veldig treg. Opp mot 2-3 minutter. Harddiskene kom opp under min datamaskin tidligere, men etter Windows update forsvant de:s Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Sata står i AHCI modus? Har du sett i diskbehandling? Endret 28. desember 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Svaret på begge er ja. De ligger ikke der. Finner 3/4 harddisker samt CDROM i bios Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Lagt ved et bilde. Problematisk å installere drivere når jeg ikke får opp cd rom :-\ Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Velger å reinstallere win fra cd, og ikke USB som jeg gjorde først. Får se om det løser seg Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Tror harddisken er defekt. Kommer lyd (biiiip - biiiiip) når jeg booter opp med den nye hdd'en koblet til, men blir borte når jeg kobler den ut. Den er helt ny, så virker litt rart Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det skjer ganske ofte at nye deler er defekte. De kan ha blitt utsatt for ekstreme støt eller annet i transporten, Returner den til selger som DOA.(Dead on Arrival) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå