Tryminator Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei. Jeg har et visa electron og er under 18år. Kan jeg få Paypal? Kan jeg bli oppdaget/ er det trygt for meg? Visst jeg kan få Paypal, hvordan? Takker på forhånd for svar :-) Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Når tror jeg ikke du kan bruke visa electron med paypal, men er ikke verre enn å lage en paypal konto så bruker du en helt vanlig bankoverføring så har du penger på paypalen etter noen dager. 1 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Når tror jeg ikke du kan bruke visa electron med paypal, men er ikke verre enn å lage en paypal konto så bruker du en helt vanlig bankoverføring så har du penger på paypalen etter noen dager.Kan jeg overføre fra et visa electron (sparebank 1) til Paypal uten nettbank? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kan jeg overføre fra et visa electron (sparebank 1) til Paypal uten nettbank? Du må ha nettbank. det er nesten som å betale en regning. du overfører penger til en konto du får oppgitt, og etter et par dager har du pengene på din paypal konto Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 har hørt folk har satt opp med visa gavekort, ikke prøvd selv dog. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kan man ha en egen nettbank bruker når man er under 18 da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kan man ha en egen nettbank bruker når man er under 18 da? Ja. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg er under 15 år, kan jeg få det da? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Kan jeg få visa classic? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kan jeg få visa classic? Nei. Med et vanlig VISA-kort kan man overtrekke kortet, og umyndige kan ikke pådra seg kreditt. VISA Electron fungerer forøvrig helt perfekt med PayPal, så lenge kortet har kortnummer trykket på forsiden. De fleste banker har en 15-årsgrense for dette. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nei. Med et vanlig VISA-kort kan man overtrekke kortet, og umyndige kan ikke pådra seg kreditt. VISA Electron fungerer forøvrig helt perfekt med PayPal, så lenge kortet har kortnummer trykket på forsiden. De fleste banker har en 15-årsgrense for dette. Jeg kan ikke overtrekke mitt visa kort. Så det er ikke en absolutt sannhet. Der er forskjell på Visa debet kort som eg har, og et helt vanlig kredittkort som du prater om. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Nei. Med et vanlig VISA-kort kan man overtrekke kortet, og umyndige kan ikke pådra seg kreditt. VISA Electron fungerer forøvrig helt perfekt med PayPal, så lenge kortet har kortnummer trykket på forsiden. De fleste banker har en 15-årsgrense for dette. Jeg har ikke kortnummer fremme på kortet :-( Og er under 15 :-( Har jeg en mulighet til å få nettbank? Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Du kan alltids få deg paypal, med å jukse om alder selvfølgelig. Men hvis du ikke har nettbank, kan du ikke få dine egne penger på paypal kontoen. Vet ikke om banken din godtar at du bruker SMS betaling, spør dem. Isåfall, kan du spørre dem om å få nettbank. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Tror nok du kan få nettbank fordet om du ikke har kortnummer fremme på kortet. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg har ikke kortnummer fremme på kortet :-( Og er under 15 :-( Har jeg en mulighet til å få nettbank? Jeg hadde nettbank før jeg var 15, men det kan nok variere fra bank til bank. Du er ikke avhengig av kortnummer for å få nettbank. Jeg kan ikke overtrekke mitt visa kort. Så det er ikke en absolutt sannhet. Der er forskjell på Visa debet kort som eg har, og et helt vanlig kredittkort som du prater om. Det er forskjell på debetkort og kredittkort, helt riktig. Debetkort Electron som det er snakk om her er vel avhengig av at brukerstedet er koblet opp mot banken. Jeg tenkte på Visa kredittkort, my bad Endret 31. desember 2013 av Brusglass Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Du må ikke ha nettbank for å kunne opprette konto og overføre penger, men du må ha kortnummer på kortet. Jeg lagde meg Paypal-konto da jeg var 15 år med et Electron-kort fra Nordea. Skaffet ikke nettbank før jeg ble 18 år, og alt har funket fint hittil. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva er det du har tenkt å kjøpe for noe? Kan du ikke bare låne kortet til foreldrene dine? Like greit å bare vente til man er 18 før man begynner å kjøpe ting på Internett. Da har man iallefall lov. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Kan jeg overføre penger uten kortnummer og nettbank da? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Vet ikke om sparebank 1 har sms betaling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kjøpte selv ting i lang tid før jeg ble 18 på nett. En må bare ha koden som står sist på kortet bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå