12lane12 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei Eg har ein tabell over varer på Ark1, som eg skal føra over på Ark2. Når eg oppdatere varer i tabellen, vil eg at den skal oppdatera i Ark2 og. Eks: Eg vil Ark2, skal kopiera faste celler: A1,A2,A3,A4,A5 Men når eg legg til varer i Ark1 A2, ved å setta inn ei tom rad, så kopiere Excel A1,A3,A4,A5,A6, i steden for A1,A2,A3,A4,A5 takk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 I ark 2, gjør som følger: Sett markøren i A1 Trykk likhetstegnet (på tastaturet) Marker fanen for Ark1 med musepeker Marker celle A1 (i Ark 1) Trykk enter. Celle A1 i Ark2 henter nå verdien fra celle A1 i Ark1. Marker celle A1. Trykk og hold (vensre musetast) på krysset i cella og dra nedover. Cellene nedafor vil hente verdiene fra de respektive celler i Ark1. 1 Lenke til kommentar
12lane12 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Takk. Det fiksa problemet er kom med.Men da var for dårlig forklart av meg Resten av rada burde også vore frigjort, for eg skal bruka kolonnena til å å notera antal... Eg fant ein OK måte å gjera da på manuelt. Mulig å få da gjort automatisk på ein enkel måte? Endret 29. desember 2013 av 12lane12 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva mener du med frigjøring av rada og å få det gjort automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå