buffy88 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 heisann håper noen kan hjelpe meg. jeg vil bestille meg en t-skjorte eller to fra http://tobuscus.spreadshirt.com/ men er litt i tvil. så håper noen som har bestilt derfra før kan hjelpe meg med noen spørsmål. er det toll for å få ut pakken? hvis jeg bestiller en t-skjorte til 20 euro er det alt det vill komme på eller ender jeg opp med å måtte betale 4-500kr for en t-skjorte?? og hva er forskjellen på us shop og eu shop.. er det bare hvor produktet kommer fra eller har det noe å si på prisen?? og kan jeg betale med spendon visa? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Om produktet koster under 200 kroner er det fritatt for toll og mva... Pris på t-skjorte 20eur + frakt 5eur = pris levert: 211,50 Kjøper du to t-skjorter blir det annerledes: 40eur + 5eur = pris levert: 526,80. Husk også at de fleste fraktselskapet legger til et gebyr for fortolling av pakker. Varierer mellom 39 og 169,- Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bruk tollvesenets importkalkulator. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Om produktet koster under 200 kroner er det fritatt for toll og mva... Pris på t-skjorte 20eur + frakt 5eur = pris levert: 211,50 Kjøper du to t-skjorter blir det annerledes: 40eur + 5eur = pris levert: 526,80. Husk også at de fleste fraktselskapet legger til et gebyr for fortolling av pakker. Varierer mellom 39 og 169,- oki tusen takk for svar Bruk tollvesenets importkalkulator. tusen takk for hjelpen den skal jeg bruke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå