Gå til innhold

Måker, - til skade eller nytte ... ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville gjort omvendt her - mer luft foran enn bak.

Ittno problem det vettu - bare å legge til foran i canvas sizse og hente inn fargen fra bildet..

Vær forsiktig nå med å legge ut for mange måker for ellers kan du jo risikere å få Odd Børretzens tekst "Jeg heater måker" som kommentar - he he.

Roar

Hei, Roar.

Takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! :)

Det ble visst litt hastverksarbeid i morges !

Alt kan overdrives, og jeg hadde tenkt til å skrive at

"Dette blir mitt siste måkebilde på en stund", men den setningen ble borte i hastverket ... .

Jeg tok sjansen på at dette måkebildet ville bli tolerert, - det er tross alt åtte dager siden mitt forrige bilde av denne utskjelte og forhatte gruppen av fugler ! :)

Nå gjelder det å finne andre motiver, og jeg er på leting ... !

I mellomtiden blir det nok noen arkivbilder :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Synes måkebildet er flott. Øyet som fanger oppmerksomheten, flott positur, og flott retning. Kan være enig med Roar. Om du legger til litt mer luft foran så legger du også til en historie. Da vil det oppleves som om fuglen flyr ut i verden eller noe sånt. Bildet vil få mer fart? Hehe,, har allerede ombestemt meg, etter å ha sett på det lengre og latt det "snakke" litt mer.. Synes bildet er godt å se på. Måken er godt plassert. Det er noe ved øyet, retningen i det som gjør at det ser ut som om den skal snu mot "oss", i retning fotografen. Noe med den forskjellige krumningen på vingene også som forteller det samme. Hadde ikke vært for det ville jeg vært enig med Roar. Tror det er nok retning og nok historie i bildet, og liker det akkurat som det er :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Synes måkebildet er flott. Øyet som fanger oppmerksomheten, flott positur, og flott retning. Kan være enig med Roar. Om du legger til litt mer luft foran så legger du også til en historie. Da vil det oppleves som om fuglen flyr ut i verden eller noe sånt. Bildet vil få mer fart? Hehe,, har allerede ombestemt meg, etter å ha sett på det lengre og latt det "snakke" litt mer.. Synes bildet er godt å se på. Måken er godt plassert. Det er noe ved øyet, retningen i det som gjør at det ser ut som om den skal snu mot "oss", i retning fotografen. Noe med den forskjellige krumningen på vingene også som forteller det samme. Hadde ikke vært for det ville jeg vært enig med Roar. Tror det er nok retning og nok historie i bildet, og liker det akkurat som det er :)

Hei, Laila.

Takk for en hyggelig, positiv og utdypende kommentar, - du har noen svært gode poenger som jeg skal forsøke å ta med meg videre ! :)

Det er svært nyttig å oppleve andres innfallsvinkel til et bilde, - det bidrar til å utvide ens egen horisont, - så mange takk igjen, Laila ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...