Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Gopura i Hampi, Karnataka, India Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg vet ikke hva som skjedde her, men fikk bare inn 2 versjoner. Ved å google Gopura, Hampi, Karnataka vil du få opp masse bilder og tekst. Også link til min side på Pbase.com fra Hampi. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei, Roar. Et 140 meter høyt tårn, - bygd i det 9. eller 10. århundre, forteller om en teknisk avansert sivilisasjon, - det er nesten utrolig ! Bildene gir et godt inntrykk av dette fenomenale byggverket ! Vet du hvilken funksjon tårnet var tiltenkt ? Observasjonstårn ? Ønske om å komme nærmere gudene ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Hei, Roar. Et 140 meter høyt tårn, - bygd i det 9. eller 10. århundre, forteller om en teknisk avansert sivilisasjon, - det er nesten utrolig ! Bildene gir et godt inntrykk av dette fenomenale byggverket ! Vet du hvilken funksjon tårnet var tiltenkt ? Observasjonstårn ? Ønske om å komme nærmere gudene ? Vennlig hilsen Albert. Har ikke studert dette så nøye så er ikke sikker. Det finnes et enda høyere I Murdeswar hvor jeg var en tur i mai i år og det er ganske nytt. Jeg var ikke inne I tårnet hvor man kan bruke elevator. Men har tenkt meg tilbake dit I slutten av januar eller førsten av februar. Er du nysgjerrig nok kan du jo sjekke på net med søkeordene jeg har brukt I tittelen. Takker for kommentar. Roar Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er synd at de konservative har ødelagt så mye når det gjelder sex. Flotte bilder fra et spennende sted. Har selv vært i Hampi i noen uker og trivdes veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg