killthenavy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Heisann, er på jakt etter 3 forskjellige typer homeopatiske medisiner. Det jeg lurer på da, er først og fremst om jeg har lov til å innføre det til Norge i det hele tatt ? Har lett etter de samme i Norge, uten å finne dem. Nå trenger jeg altså ikke hjelp til å finne ut om det virker eller ei, det kan dere spare dere for Følgende skal bestilles: Baryta Carb 30 Silicea 12x 4 tabelettersymphytum Q5 dråper takker så mye for all hjelp Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvorfor skulle ikke det være lov? Det er jo bare vann... 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bare å innføre, midler som ikke gir noen effekt på noen måte blir skjeldent ulovligjort ;=) 2 Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hadde alternativ medisin fungert hadde det ikke vært alternativt, det hadde bare vært medisin, og ville vært kontrollert som legemiddel.Homeopati beror utelukkende på placeboeffekt... men nå har vi vel kanskje ødelagt den for deg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå