iTzRedshadow Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei La meg først starte med at jeg har en gaming pc som fungerer helt fint. Den har alltid de nyeste driverne og den kjører alle spill perfekt. Men av en eller annen grunn har den sluttet å fungere i spill, den kjører spillene kjempebra i ca 30-60 min og så fryser skjermen og den lager en "hakkete" "forvrengt" version av den siste lyden jeg hørte før dem frøs! Det har vært et problem helt siden jeg opdaterte til windows 8.1 Jeg hadde egentlig windows 7 men jeg klarte å få en korrupt harddisk, så jeg kjøpte en ny med windows 8.1 i tilleg. jeg instalerte 8.1 og det fungerte i noen timer helt til jeg begynte å spille, da frøs den. vær så snill og hjelp meg. er desperat Mvh Kolere23 Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Det hadde hjulpet om du eventuelt kunne skrive feilmeldingen på BSODen hvis du fikk det. Det kan også høres ut som om noe overoppheter. Hvis du har overklokket CPUen kan det også være en kilde til feilen. Lenke til kommentar
iTzRedshadow Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Det hadde hjulpet om du eventuelt kunne skrive feilmeldingen på BSODen hvis du fikk det. Det kan også høres ut som om noe overoppheter. Hvis du har overklokket CPUen kan det også være en kilde til feilen. Jeg hadde overklocka den men ikke mer enn 0.3 gigahertz, jeg vet ikke hvordan jeg finner feilmeldingen også da. Men jeg har nå tatt en ram sjekk og sjekka cpu og gpu for feil og pcen min kunne ikke finne noe. Lenke til kommentar
iTzRedshadow Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg gikk inn til programhendelser og så etter feimeldinger på tidspunktet det skjedde. Dette er feilmeldingen som kom: NvStreamSvc NvVAD initialization failed [6] Jeg vet ikke hva det betyr og jeg vet ikke om det er forskjell fra spill til spill men jeg vet at denne er fra skyrim (kjøres via steam) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå