Gå til innhold

Kamptråd - Norwich vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carrick akkurat tilbake, Januzaj og Welbeck på benken, Rooney, Jones og RvP ute med skade... Fem av våre seks-sju viktigste spillere (de andre er De Gea og Rafael) og en Welbeck som er i sitt livs form, med andre ord...

Gnir meg over hele kroppen med følelsen av å naske med seg tre poeng i dag. Fantastisk resultat med tanke på skadesituasjonen og hvordan kampen utartet seg. Sånne kamper må man vinne om man skal klore seg tilbake til topp fire.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Blir kvalm av å se måten vi avslutter kampen på i dag. Makan til drøying av tid og holde på ball ved cornerflagget. Det er feigt og det kalles ikke fotball hvertfall. Jeg kunne heller tatt et angripende United og 1-1. True story. Når vi kontrer 4 mot 3 helt på tampen og man går rett til cornerflagget og bremser opp i stedet for å prøve å sette spikeren i kista, så er det noe riv ruskende galt. Denne tankegangen er det best Moyes gir slipp på asap.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er stygt, det er slitsomt, det er unødvendig, det er dårlig og temmelig ufortjent, men United vinner igjen på ein dårleg dag, med eit lag prega av mange bytter og spelarar som endå ikkje er i skikkelig form etter skader. Det er ein del prestasjonar som beklageligvis ikkje liknar grisen i dag, men der er heldigvis nokre lyspunkt også i denne kampen. Ein ting var viktig i dag, tre poeng, og dei blir med i bussen tilbake til Manchester. Eg skulle ynskje at det hadde gått an å få til noko som likna på skikkeleg spel, men eg tek til takke med poenga når det er alt ein får. Tre poeng på ein dårleg dag er uendeleg mykje betre enn null poeng på ein god dag.

Lenke til kommentar

Carrick akkurat tilbake, Januzaj og Welbeck på benken, Rooney, Jones og RvP ute med skade... Fem av våre seks-sju viktigste spillere (de andre er De Gea og Rafael) og en Welbeck som er i sitt livs form, med andre ord...

Gnir meg over hele kroppen med følelsen av å naske med seg tre poeng i dag. Fantastisk resultat med tanke på skadesituasjonen og hvordan kampen utartet seg. Sånne kamper må man vinne om man skal klore seg tilbake til topp fire.

Må du ikke glemme at Rafael er skadet han også.

Uansett, digg med seier. Herregud så latterlig dårlig, men fantastisk deilig med 3 poeng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, tydelig at United gjengen tar til seg alt Brightside sier.

Lenge siden jeg har kost meg å nye under en United kamp som jeg gjorde her. Det lover jammen ikke godt for dette laget.

Lenke til kommentar

Haha, tydelig at United gjengen tar til seg alt Brightside sier.

Lenge siden jeg har kost meg å nye under en United kamp som jeg gjorde her. Det lover jammen ikke godt for dette laget.

Tydelig at de føler seg svært usikker og skremt av å ikke lengre være et topplag.

Enig. Den første omgang var himmelsk. Ønsket så gjerne å se Norwich score, men likevel deilig å se hvor dårlig United er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...