Gå til innhold

Kamptråd - Norwich vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter denne runden ser topp-8 av tabellen slik ut:

1. Manchester City 41
  2. Chelsea 40
  3. Arsenal 39
  4. Liverpool 36 | Foran Newcastle på målforskjell
  5. Newcastle 36 | Bak Liverpool på målforskjell
  6. Manchester United 34 | Målforskjell 33 - 22 (+11)
  7. Everton 34 | Målforskjell 29 - 19 (+10)
  8. Tottenham 31

Des 28

Manchester City - Crystal Palace | Hjemmeseier (dessverre)

Norwich - Manchester United | Borteseier (0-2)

Des 29

Everton - Southampton | Borteseier (0-2)

Newcastle - Arsenal | Hjemmeseier

Chelsea - Liverpool | Hjemmeseier

Tottenham - Stoke | Borteseier

Ser gjerne helst at City går på tap, men det skjer bare ikke. Crystal Palace kan umulig bryte City's hjemmeseiersrekke.... eller? Liverpool går på tap borte mot Chelsea. Uavgjort ville også vært et godt resultat (kanskje bedre). Arsenal går på tap borte mot Newcastle. Sistnevnte klatrer derfor opp på femte plass, lik poengsum som Liverpool, men ligger altså bak pga. målforskjell. Vi slår Norwich på bortebane med to eller flere mål. Everton taper hjemme mot Southampton med to eller flere mål, noe som gjør at vi klatrer opp på en sjetteplass, knepent foran Everton på målforskjell. Spurs går på hjemmetap mot Stoke.

Hadde vært en herlig runde. Ting hadde ikke sett så mørkt ut da. 2 poeng bak fjerdeplassen. Slik situasjonen er nå, vil det være det beste som kan skje før nyttår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ville ikkje blitt lei meg om Fabio hadde fått sjansen på høgrebacken frå start. Det ser dessverre ikkje så lyst ut mtp hans si framtid i klubben, men eg håpar han kan få nokre sjansar til å vise at han kan vere eit alternativ.

Om Carrick er hundre prosent så er det greit at han får ein kamp igjen, men om han ikkje er det, så ser eg ingen grunn til at han skal vere med frå start i dag. Det kan faktisk hende det er like greit at han ikkje startar uansett, ettersom han kan verte viktig når Spurs kjem på besøk over nyttår.

Satsar på at Moyes ser viktigheita av å rullere litt på laget, men utan at han tar fullstendig fyr. Norwich viste seg å vere vanskeleg sist vi var på besøk i ligaen og tross ein enkel kamp i Capitol Cup, så reknar eg med at dei er meir med i denne kampen.

Blir utruleg viktig at ikkje laget startar på same måte som mot Hull. Ikkje at eg trur at Norwich vil score på sine to første mogelegheiter, eller at Evans kan kome til å gjere same type feil som han gjer på 2-0 igjen, så vil det vere klart betre for nervane om United kan starte i rett gir.

Lenke til kommentar

Det var det vel ikkje i fjor heller. Såg korleis det gjekk.

Norwich ser ikkje like gode ut i år, og med to kampar på tre dagar bør United ha ein fordel med betre stall, så forhåpentlegvis går dette den vegen det skal.

Savage og eit par andre melder at Rooney ikkje er med til Norwich. Blir i såfall spanande å sjå korleis United stiller offensivt.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Skjellig grunn til å være bekymret uansett, vil jeg tro. Håper på:

Valencia - Fletcher - Anderson/Cleverley - Adnan

Kagawa

Welbeck

Nesten et rent reservelag over forsvaret, og Fletcher - Anderson sammen hadde sikkert vært full krise. Tenker bare på hvilke spilere jeg vil se spille fotball nå.

Lenke til kommentar

Skader på Rafael, RvP, Fellaini, Jones og Nani er ikkje så forferdelig gale. Viktige spelarar, men langt frå den mengda skadde spelarar som vi til tider har hatt.

Rooney skal ha fått fri denne helga for å vere utkvilt til Spurs, Carrick er tilbake og RvP er vel også nærme. Det er ikkje ein forferdeleg skadesituasjon, sjølv om ein gjerne skulle sett at ingen var skadde.

Lenke til kommentar

Det var ikke bare med tanke på nåværende skader. Det var over hele sesongen. Skader på alle de viktigste spillerne, og flere har vært ute over lengre tid. Rafael har vært skadet hele fuckings sesongen omtrent. Sett over en halv sesong, så ER det en forferdelig skadesituasjon.

EDIT: ah, så Rooney har bare fri? Gikk rett og slett ut i fra en skade. Er bare så typisk. Men da beklager jeg.

EDIT2:

Uniteds lag: De Gea, Smalling, Vidic, Evans, Evra, Young, Cleverley, Carrick, Giggs, Kagawa, Hernandez.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Det er ein betre skadesituasjon enn vi har hatt dei siste åra...

Kjekt å sjå at Kagawa og Hernandez får sjansen. Håpar dei tek vare på den. Litt usikker på forma til Giggs, men forhåpentlegvis klarar han å flytte beina kjapt nok til at det ikkje blir noko problem. Vi har eit par alternativ på benken dersom det skulle skorte offensivt, men det er verre bakover på bana. Hadde det ikkje vore for at Rio tweetar frå tid til anna, så hadde eg nesten lurt på om han var gått i grava.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...