Gå til innhold

Noe å studere til våren

Craxmerax

Anbefalte innlegg

Jeg bor nå i Oslo og jeg har det problemet at jeg angrer på studiet jeg har valgt og vil helst ikke fortsette på det. Det jeg tenkte var at jeg kan ta noen fag/enkeltemner nå til våren for å kunne fortsatt få lån og stipend. Planen er deretter å flytte til Kristiansand til høsten for å starte nytt studie. Jeg har sett på UiO og HiOA, men de har ingen IT-fag som en kan ta på våren som ikke krever forkunnskaper. Jeg skjønner at de fleste steder så bygger emnene på våren på det som var på høsten. Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UiO har da noen it-fag som ikke krever for-kunnskap. INF1050(ikke det mest morsomme faget, men krever ikke noe forkunnskap), INF1510(skal vist være ganske morsomt har jeg hørt), INF1820 og INF3510. En del av de kursene vil du nok måtte jobbe ganske mye om med du ikke har noe som helst programmerings eller matematikk bakgrunn. Men skal være mulig å ta(INF1050 er for eksempel et lesekurs, INF1510 er mye prototyping, så er en fordel å kunne noe innen IT, INF1820 har riktignok noe programmeringsoppgaver, men eksamen er vist bare teori, og inf3510 er å skrive en oppgave). Om du ikke er veldig motivert, ta 2 av de vedsiden av exphil, ast1010 eller ent1000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...