tomte16 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Hei jeg har et ganske rart spørsmål. Jeg lurer på om det er farlig og ha i en snus når du har samleie tusen takk for alle svarene. Og ja jeg vet at det er et litt rart spørsmål og stille men jeg ble bare veldig nysgjerrig og lurte på om det er farlig eller ikke. jeg beklager hvis den er feilpostet det er bare og flytte den jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette. Endret 27. desember 2013 av tomte16 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg kan ikke forstå at det er farlig, men det er ekkelt og ikke sexy. Mange jenter finner det lite hot og noen synes også det er en turn-off. Slutt med en gang Men seriøst: om du trenger å snuse selv under sex, da er du veldig avhengig... Må da gå an å ta en pause. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hva skulle vært farlig med å bruke snus under samleie? Jeg har brukt snus under samleie en haug av ganger og jeg lever enda. Du har ingenting å uroe deg for. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Snusen kan man ta ut under samleie altså. Selvsagt ikke farlig, men det er ekkelt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Moderatormelding Tulleposter er fjernet i fra tråden. Tilbakemeldinger tas på PM eller i kategorien "Tilbakemeldinger" Dette innlegget skal ikke kommenteres Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Man snuser ikke under sex. Så enkelt er det. Fader heller, partneren fortjener LITT bedre enn det. 7 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skulle tro man fikk nok "rus" av hele den seksuelle situasjonen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kan jo være at du eller partneren din setter snusen i halsen men ellers så tror jeg det skal gå greit. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Tja, jeg og en tidligere samboer hadde en liten spontan runde i senga, lå egentlig å så film. Litt tafsing og så var vi igang. Etterpå lo vi litt av det, for vi hadde begge en pris Lenke til kommentar
Populært innlegg Nokkefeita Skrevet 28. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. desember 2013 Runket i sted med en Göteborg under leppen. Gikk hardt for seg, men overlevde 10 Lenke til kommentar
tomte16 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Men NokkeFeita det er vel ikke farlig og snuse mens du runker? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Noen av de potensielle farene ved snus: - Skade på tennene - Skader på slimhinnene i munnhulen - Kreft - spiserør og bukspyttkjertel er mest utsatt - Økt blodtrykk Noen av de potensielle farene ved onanering: - Tap av syn - Hår i håndflaten - Vanskeliggjør det å komme til himmelen Noen av de potensielle farene ved sex: - Kjønnssykdommer - Du må kjøpe ny bil da den nye barnevognen ikke får plass i ungdomsbilen - Vanskeliggjør det å komme til himmelen (med mindre du er gift) Det er imidlertid ingenting som tyder på at disse farene kan forsterke et annet farepunkt. Så det er like farlig å ha sex for så å ta seg en snus, som det er å snuse under selve akten. Endret 29. desember 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Burde i det minste ikke har i snus om man skal utføre oralsex. Anonymous poster hash: b8e06...646 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Du kan faktisk dø av det!Neida. Jeg er ikke egentlig noen fan av hverken snus eller sigg og bruker ingen av delene selv, men jeg synes av en eller annen grunn det er litt sexy hvis fyren jeg har vært med tar en snus når vi er ferdig. Vet ikke hva greia er, men får liksom ett inntrykk av at da har han kost seg så mye at han bare må ta seg en snus etterpå. Endret 30. desember 2013 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Men NokkeFeita det er vel ikke farlig og snuse mens du runker? Nettopp, så hvorfor skulle det i teorien være mer farlig under et samleie? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Snusen er mye bedre hvis du venter til samleiet er avsluttet ja. Da blir det akkurat som på film, hvor de tar seg en røyk etterpå! Føler meg alltid som en filmstjerne når jeg putter en pris i leppa og legger armen rundt den utvalgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg