Nordmann3 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvilken skytjeste er gratis og har mest gratis lagringsplass hvor man kan ha filer som en backup? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Mega gir deg vel mest (50 Gb) uten at du må gjøre noe for det. Skydrive gir deg 7 GB og DropBox gir deg 2 GB (opp til 16 GB med ymse anbefalinger osv). Den norske (og den absolutt raskeste) Jottacloud gir deg 5 GB. Bakdelen med Mega er at de foreløpig ikke har noen sync klient tilgjengelig, og at alle mistet alle filene sine for noen år tilbake da de ble stengt. (ikke at jeg tror de er noe mer utsatt enn noen andre nå, men likevel) Jeg sverger til Jottacloud for det meste av backupen min (har vel ca 1.4 TB lagret der nå), men bruker Skydrive til dokumenter, slik at jeg har de lett tilgjengelig på alle pcer, samt Dropbox til autolagring av bilder fra telefonen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Som Myhken bruker jeg også Skydrive til dokumenter/bilder som skal deles ut til andre og Jottacloud til alt annet. Nå betaler jeg dog for begge. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Etter at jeg kjøpte en samsung galaxy s3 fikk jeg 50 gb lagringsplass fra dropbox! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå